Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tenker at jeg skal begynne i 50% stilling i januar -17, men mulig jeg tar noen ekstravakter høsten -16. Får se hvordan ting går hjemme, hvordan babyen reagerer, og hva jeg vil når vi kommer dit.
Jeg er student, og kommer bare til å ta ett semesters permisjon. Dette er fordi (dersom jeg har forstått alt riktig) jeg ikke jobber, og dermed har ikke far krav på noe perm, men kan ta ut det jeg ikke bruker. Så da blir det tilbake til studiene i januar 2016 på meg! Så tar mannen min perm det semesteret, og så tar jeg over igjen etter eksamen frem til høsten. Men det kan nok tenkes det blir en del hjemmelesing i løpet av vårsemesteret da
Blir nok i februar/mars så overtar samboeren, som gjerne vil ha så mye permisjon som mulig...sist hadde jeg kun permisjon noen måneder før han overto..
Trur eg skal ta mest av permisjonen - samboeren jobber turnus 4-4 så han får vere heime annakvar måned med oss uansett Så begynner vell kanskje i mai då, og så tar eg sommerferie i heile juli
Vil veldig gjerne vente til januar 2017, men det innebærer et halvt år ulønnet permisjon og det vet jeg rett og slett ikke om vi får til.
Mest sannsynlig blir det at barnet starter i barnehagen august -16 og at jeg også begynner å jobbe da. Vurderer om jeg skal gå ned til 80% så jeg kan hente litt tidligere i barnehagen, om ikke annet ...