Når pakker dere fødebagen?

Jeg begynte faktisk å putte oppi noen småting i går :) bare litt usikker på hvor mye/ hva jeg egentlig trenger å ta med :p

Har tenkt på det lenge, og tror jammen meg jeg skal begynne snart :) Som det blir sagt over her, det jeg ikke skal bruke før jeg skal ha det med på sykehuset, er jo bare å få pakket :) Stoler absolutt ikke på at sambo klarer å få med seg mye fornuftig om han får ansvaret :p

Jeg tenkte bare å lage liste jeg, og når det nærmet seg så dytter jeg det oppi bagen.
Men tenkte å få satt inn bilstolen i løpet av september.

Sist pakka jeg bagen dagen før men bare fordi jeg ble lagt inn. Pakket nesten unødvendige ting!
Denne gangen er alt opp til neste UL...

Må finne ei liste på nett tror jeg og pakke etter :) Hos meg kan det skje alt imellom nå og 15.oktober, så det er greit å være forberedt tenker jeg :)

Jeg begynte å skrive liste for lenge siden, og begynte å putte ting oppi bag nå i helgen. Sånne ting som jeg ikke bruker til vanlig. Tror vi begge kan få litt jernteppe når ting først begynner å skje her, dessuten slapper jeg mer av når jeg vet at jeg har ting i orden :) så da er det likså greit å ha bagen stående her, så slenger jeg litt oppi der etter hvert, og krysser av på lista :)

Pakker den nok ikke før dagen før vi reiser til sykehuset. Jeg får dato jeg skal møte opp da jeg har diabetes. Gjorde det slik sist og.

Har ikke termin før 21. oktober, og tror ikke jeg kommer til å pakke baggen før vi er kommet litt uti oktober :p Har ikke så mye tro på at denne frøkna kommer noe før termin!

Sist gang stod den sikkert klar i 4 uker, men da fødselen først startet klarte jeg å glemme å ta med helsekortet og de andre viktige papirene :p Hadde helt glemt å legge det tilbake i baggen etter jordmorkontroll :P

Ble inspirert i går av denne tråden, så har skrevet liste nå :) Men blir nok å vente med å pakke til uke 37, som sagt.. Jeg har jo gått nesten to uker over med de to andre, så tviler på han her kommer før, og fem uker ferdig pakket er vel lenge nok, tenker jeg :P ;)

Er det noken som har tips om kvar eg kan finne ei god huskeliste for kva som bør pakkast i bagen? :-)

Er det noken som har tips om kvar eg kan finne ei god huskeliste for kva som bør pakkast i bagen? :)

Er lagd tråd om det her inne tidligere tror jeg? :-) Finner mange tips om du søker på fødebag på forumet i alle fall, er mange som har diskutert det tidligere :P

Back
Topp