Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hm, det var tidlig....
Men for all del, hvorfor ikke ha den klar..
Jeg tror nesten jeg må ha ny bag også jeg...haha....
Har en babyrosa koffert i passende str med et champangeglass på hvor det står girls on tour...passer kanskje ikke helt
Ellers er det kun gigastore kofferter her i hus. Mannen har en bag men den er også jævla stor....
Ja, er nok lurt å begynne å tenke på det hvertfall. I min familie pleier barna komme 2-3 uker før tiden og i sambo sin familie har di kommet fra 7-5 uker før tiden så jeg må kanskje være forberedt på at jeg ikke har så altfor mange uker igjen. Er jo bare 8 uker til termin nå, men jeg håper hvertfall at jeg får en måned til på meg.
Jeg venter til vi har flyttet inn i nyhuset, bare 14 dager igjen... Pluss at jeg må se over hva jeg har og kjøpe siste rest. Så kanskje i midten/slutten av september.Har vel en liten liste klar oppi hodet mitt, men stresser ikke så mye med det.
med nr 1, så hadde jeg ikke pakket baggen i det heletatt for jeg tenkte jeg kom til å gå over tiden, men hun kom 3 uker før termin så pakket det viktigste når vannet hadde gått
men sist gang så skrev jeg en detaljert liste av det jeg skulle ha med, og begynte å pakke det jeg ikke brukte fra sånn uke 36-37.. men det meste brukte jeg hver dag uansett, så da var det veldig kjekt med den lista når riene hadde startet
Kommer nok til å skrive liste over hva jeg skal ha med nå ganske snart, slik at det går raskt å hive ting i bagen når det er i gang. Klær til babyen og ting som ikke blir brukt hver dag begynner jeg nok å pakke nå i løpet av måneden. Er greit å ha det klart i tilfelle
Mye forskjellig her da tror jeg må begynne snart for jeg stoler IKKE på at samboer skal finne frem det jeg og baby trenger om fødselen plutselig skulle starte.. Haha.. Da blir det mye rart tror jeg ;-)
Har begynt å skrive liste, og de tingene jeg uansett ikke trenger før fødselen kan jeg vel bare pakke klart