Når pakker dere bagen?

Pakker nok fødebagen i uke 28, siden det er sannsynlig at lille kommer en gang mellom da og uke 34 [emoji4]
 
Tenker å starte rundt permisjonsstart, som er i starten av desember:happy:
 
Pakket den i uke 35, er straks uke 37. Toalettmappe mangler med det siste eneste.

Har også lagt oppi 2 proteinbarer for litt energi.

Fått beskjed å pakke den da jeg har mye fostervann og vannet kan gå tidligere da
 
Tenkte å starte i dag eller til uka (uke 35+0 osv). Men vi skal ha planlagt ks, så sannsynligvis starter vel ikke fødselen uventet... første graviditeten var det overtid.
Men siden jeg har vært litt ofte på føden i det siste, tar jeg ingen sjanser!
Hun er mer enn velkommen hvis hun velger å komme nå snart[emoji7][emoji254]
 
Ferdig pakket nå:) Uke 38+2 i dag.
Gikk bare ut i fra Babyverden sin liste.

Pappaen har ikke pakket sitt men det er jo ikke noe nytt :joyful: han 'vet hva som skal pakkes med så det kommer til å gå fort når vi skal avgårde' ;)
 
Babyen sin er ferdig, men jeg klarer ikke begynne på min. Er liksom et ork :p
 
pakker litt og litt. har også laget en liste.
gjort det i 2 uker nå. men om fødsel skjer før 37+0 blir jeg sendt til et sykehus lenger unna. er 35+4 i dag.
 
Skal starte nå :) Flyttingen er ferdig, tøyet er nyvasket, og alt er klart for å legges på plass ♥️
 
Tenker jeg skal gjøre det denne uken. 37+0 imorgen.
 
Jeg kommer til å pakke bagen i løpet av denne uke. På grunn av har begynnelse tegn på svangerskapforgiftning som kommer og samtidig så har jordmor mistanke om babyen er stor. Så fikk beskjed om å være forberedt tilfelle hvis det skjer noe så er alt klart. Jeg håper virkelig at det går bra og føder ved termin
 
Begynte i dag! Klær etc til vesla er klart. Til meg venter jeg litt med, men bikinioverdelen, ammeinnlegg og bind ligger oppi, da ;) Og bæresjal!
 
Back
Topp