Når på døgnet testet du positivt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Suuuuper svak strek om morgen. Ventet med å tisse 3 timer og tok ny digital og den viste gravid (var 4 dager før forventet mens)

På ettermiddagen da jeg kom hjem fra jobb. 2 dager etter forventet mens. Fortsatt i god tro om at jeg skulle få mensen snart siden vi ikke hadde prøvd mer enn én gang rundt eggløsning den måneden. Men én gang er tydeligvis nok :P

Etter jobb, altså på ettermiddag, var en del dager etter forventet mens, så ble ikke veeeldig overraska over positiv test ;)

Vi var i prøveperioden og når jeg hadde gått 1 uke over tiden, så tokk vi 2 tester samtidig på morran og de ble positive ;) smikk smakk :)

Fikk en svak strek på morgenen på dagen for forventet mens. Tok en digitest neste morgen som viste gravid 2-3.

ettermiddag etter lang middagshvil og rosa på papiret...10 dpo

på ettermiddagen i 2 tiden rett før jeg reiste hjem fra jobb! :) 11 dpo. :-)

16/9 kl 15.15! Kommer aldri til å glemme d! Var helt tilfeldig at jeg tok testen, for jeg trodde mensen var forsinka pga alt skolestresset og syke katter.. Greide å pisse feil vei på testen, så satt å venta uten at noen ting skjedde før jeg så at jeg hadde gjort feil.. Sprang på do igjen og fikk pressa ut 2 dråper, testen ble positiv med en gang, så jeg rååååå sykla til legekontoret som stenger 15.30, fikk pressa ut noen nye dråper der.. Den testen ble også positiv! Så kjørte jeg og ei vennine til nærmeste apotek 45min unna, hvor jeg kjøpte en digital test som jeg tok på kjøpesenter-toalettet etter å ha demlet cola.. Den viste 2-3 uker :p En veldig stressende dag kan man si, og full panikk.. Legen ringte meg i 19tiden på kvelden for å høre hvordan d gikk :p tror de oppfattet sjokket mitt :p

På morgenen. Var så gravid at streken nesten kom opp før jeg hadde rukket å tisse på den :) samme med den digitale :D

På morraen. Skulle ha mensen den dagen, og lurte på om jeg skulle legge meg med bind kvelden før - men hadde ikke kjent noen hint om at mensen var på vei egentlig, så lot være. Kom på at jeg hadde en test liggende, så tok den når jeg sto opp.

Telte bare sånn ca, så når jeg så på testen etter det jeg trodde var 3 minutter var det ikke noe der. La den fra meg på gulvet, vaska meg på hendene og skulle ta opp testen for å kaste den, da hadde det kommet opp en strek til. Fikk fullstendig sjokk!

På morgen. Da var jeg vel 5 uker eller noe. Mens som brått ikke kom, men har skjedd at den flytter litt på seg. Pluss vi har prøvd i 2-3 år.

Tok på morgenen, var to-tre dager før forventet mens, så det var en svak strek. Tok en ny noen få dager etter på ettermiddagen, og da kom streken med en gang, og da var den veldig tydelig :)

Back
Topp