Når på døgnet startet fødselen?

Når på døgnet startet fødselen?

• Natten

Votes: 8 72,7%
  • Dagen

Votes: 3 27,3%

• Antall som har svart
    11

S-mamma

Gift med forumet
Er veldig klar her, så spør dere....

Sist startet det på natten hos meg.

Stem det som passer dere best ifh til tidligere fødsler også.

Første startet med rier på natta, andre startet med vannavgang+rier på morgenen, tredje startet med vannavgang + rier på natta.

Første startet med litt rier og litt vannavgang kl 12.00 på dagen. Født 17.15.
Nr 2 startet med at slimproppen gikk kl 01.00 og kl 02.00 startet riene. Født 04.10

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

min startet på kvelden klokka 7ca. trykker jeg på dagen eller natten da ? :p
( forgie altså nr 2 har ikke kommet enda ) ;)

Startet på kvelden, var inne på føden mellom halv 12 og 12 på kvelden, hun var ute 12 timer etterpå :)

Sist gikk vannet kl 11 på formiddagen. Første rie en halvtime senere :)

Startet med vannavgang kl. 20, og riene begynte 30 min senere.

Begynte med rier ca 12.00 på dagen. Jevnt heila dagen med 1 min rie og 10 min pause. Vatnet gjekk 00.30 på natto, då blei riene med ein gong intense. Korte men heftige. Iløpet av kjøreturen te sjukehuset på 25 min, hadde eg 9 stk. Kom inn på føden med 6-7 cm opning, kl 03.20 va han ute!☺️ Ein kjempe fødsel og opplevelse :):)

Alle mine tre er født rundt midnatt. Første startet riene kl seks om morgenen. Andre startet riene i åtte tida om kvelden, og tredje startet det med svake rier halv sju om kvelden.

Hadde rare magesmerter kl 2.00 men sovna igjen
våknet 04.00 å kjente smerter så ble oppe
da typen dro på jobb 07.30 hadde jeg rier med 30 min mellomrom
og ved 09.30 nede i 5-10 min
dro på sykehuset 11.30 å da hadde jeg 7-8cm åpning

Her startet det med at vannet gikk litt kl 11 på morgen. Så dro jeg til sykehuset pga av misfarget fostervann. Og da begynte riene rundt 13.00 sånn smått å komme. Og babyn kom kl 16.45.

Back
Topp