Når og hvordan...

Jeg fortalte mamma med en gang for fikk positiv test julaften, og hun hadde sett på meg at det var noe hvis jeg ikke sa noe :p svigermor-far fikk vite det dagen etter. Vi publiserte video fra tidlig ul 12+2 på Facebook samme dagen :D

Har kjøpt en t shorte til min datter. Foran er det et smilende babyansikt og denne teksten: "#Overraskelse
#september2016"
Bak står det:
"JEG SKAL BLI STORESØSTER!"
Denne kommer innpakket som en gave med kort hvor det står:
"Jeg vet du har hatt lyst på dette lenge, så jeg håper du blir glad for denne! Klem fra storken <3"
Venter den i posten til uka! Gleder meg såå til å se reaksjonen!!
Hun er 8 år og har alltid ønsket søsken, så tror dette blir gøy! :D

T shorta skal å brukes til å fortelle familien nyheten :)

Jeg har kjøpt denne til jenta mi.
Har sagt det til et par kolleger da jeg fikk litt trøbbel med konstant servering av alkohol på en jobbreise. Sjefen min fikk vite det i uke 6. Siden jeg mistet i november tenkte jeg det var greit å la henne vite det.
Denne uken har jeg og sagt det til to venninner og i går fikk mamma vite det. Pappa skal få vite det på søndag før han reiser offshore i 2 uker.

Resten får vente til fredag neste uke :) Sosiale medier er jeg ikke helt sikker hva jeg gjør. Tar det litt som det kommer :)

Vedlegg

• il_570xN.877854760_b7hh.jpg
    il_570xN.877854760_b7hh.jpg
    58,3 KB · Visninger: 8
Har kjøpt en t shorte til min datter. Foran er det et smilende babyansikt og denne teksten: "#Overraskelse
#september2016"
Bak står det:
"JEG SKAL BLI STORESØSTER!"
Denne kommer innpakket som en gave med kort hvor det står:
"Jeg vet du har hatt lyst på dette lenge, så jeg håper du blir glad for denne! Klem fra storken <3"
Venter den i posten til uka! Gleder meg såå til å se reaksjonen!!
Hun er 8 år og har alltid ønsket søsken, så tror dette blir gøy! :D

T shorta skal å brukes til å fortelle familien nyheten :)
Så herlig! Tenk på den reaksjonen hun kommer til å få! Så herlig gjort :D

Så herlig! Tenk på den reaksjonen hun kommer til å få! Så herlig gjort :D
Den kom i dag! kjempe gøy! Hun leste stor- Ken istedet for storken, så hun lurte veldig på hvem han var ;) når hun så babyen foran på t shorta, lurte hun på om stor-ken trodde hun var en baby. Når hun tilslutt så teksten "jeg skal bli storesøster" ble hun kjempe glad! <3 løper rundt kjempe gira her :D
Middag, så ut å vise seg frem :D

Den kom i dag! kjempe gøy! Hun leste stor- Ken istedet for storken, så hun lurte veldig på hvem han var ;) når hun så babyen foran på t shorta, lurte hun på om stor-ken trodde hun var en baby. Når hun tilslutt så teksten "jeg skal bli storesøster" ble hun kjempe glad! <3 løper rundt kjempe gira her :D
Middag, så ut å vise seg frem :D

Nei,så koselig og for en søt historie og ha til hun blir eldre

Back
Topp