Jeg fortalte mamma med en gang for fikk positiv test julaften, og hun hadde sett på meg at det var noe hvis jeg ikke sa noe svigermor-far fikk vite det dagen etter. Vi publiserte video fra tidlig ul 12+2 på Facebook samme dagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig! Tenk på den reaksjonen hun kommer til å få! Så herlig gjortHar kjøpt en t shorte til min datter. Foran er det et smilende babyansikt og denne teksten: "#Overraskelse
#september2016"
Bak står det:
"JEG SKAL BLI STORESØSTER!"
Denne kommer innpakket som en gave med kort hvor det står:
"Jeg vet du har hatt lyst på dette lenge, så jeg håper du blir glad for denne! Klem fra storken <3"
Venter den i posten til uka! Gleder meg såå til å se reaksjonen!!
Hun er 8 år og har alltid ønsket søsken, så tror dette blir gøy!
T shorta skal å brukes til å fortelle familien nyheten
Den kom i dag! kjempe gøy! Hun leste stor- Ken istedet for storken, så hun lurte veldig på hvem han var når hun så babyen foran på t shorta, lurte hun på om stor-ken trodde hun var en baby. Når hun tilslutt så teksten "jeg skal bli storesøster" ble hun kjempe glad! <3 løper rundt kjempe gira herSå herlig! Tenk på den reaksjonen hun kommer til å få! Så herlig gjort
Den kom i dag! kjempe gøy! Hun leste stor- Ken istedet for storken, så hun lurte veldig på hvem han var når hun så babyen foran på t shorta, lurte hun på om stor-ken trodde hun var en baby. Når hun tilslutt så teksten "jeg skal bli storesøster" ble hun kjempe glad! <3 løper rundt kjempe gira her
Middag, så ut å vise seg frem