Vi hadde tenkt å vente til etter uke 12, men er så mange, vet ikke om man kan kalle det synske, i familien. Tanten til samboer ringte dagen før positiv graviditetstest og var sikre på at vi skulle ha barn, hun har i hvertfall holdt det for seg selv, men nå er det en tante på min side, som jeg for øvrig ikke har sett siden jul, som er sikker på at vi skal ha barn, for det hadde hun drømt. Hun klarte dessverre ikke å la vær å si noe, så jeg fikk jo plutselig melding fra min stefar med spørsmål om jeg er gravid, imellom han og den tanten så er de verden største sladrehanker. Så kjenner jeg blir en smule provosert at hun ikke bare kunne holde det for seg selv, istedet for å springe rundt til alle og diskutere at jeg er gravid fordi hun har drømt det. Hadde jeg ville at de skulle vite det, så hadde jeg jo fortalt det! Og vi har kjøpt sånne super fine kopper med hjertehank hvor det står verdens beste (tante, bestemor..) Som vi gledet oss sånn til å overraske med, men nå har vi ikke lyst til å fortelle det til noen i det hele tatt. Kan jo være jeg er en smule hormonell og at vi gjennomfører planen allikevel, men akkurat nå er jeg bare frustrert!