Når og hvordan skal nyheten slippes?

Rips

Forelsket i forumet
Her har jeg kjøpt denne:
8fd07c01d8c8aa2dfed27bb45d80ca10.jpg


Tenkte at den skal få gjøre jobben for meg. Så slipper jeg å si så mye [emoji23]
 
Når vi fortalte kommende besteforeldre på hver side sa vi det. Men når vi sa det til kommende tante, så kjøpte jeg et lite babysett med body, shorts og lue, og spurte henne om hun kunne passe på klærne til februar [emoji2][emoji7]
 
Når vi fortalte kommende besteforeldre på hver side sa vi det. Men når vi sa det til kommende tante, så kjøpte jeg et lite babysett med body, shorts og lue, og spurte henne om hun kunne passe på klærne til februar [emoji2][emoji7]
Her vet også besteforeldre, tanter og onkler :) det jeg virkelig gleder meg mest til er å kunne fortelle mini her hjemme at han skal bli storebror [emoji7] og barna til søstra mi at det kommer en til. T-skjorta blir kjekk på jobb og generelt til resten av verden [emoji23]
 
Vi har fortalt det til mine foreldre og da hadde hun på seg en genser hvor det det "Jeg skal være storesøster"[emoji106] måtte fortelle at det er to da[emoji85] Resten får ikke vite noe før hvertfall etter neste ultralyd.. da jeg har daglig blødninger [emoji51]
 
Vi har kjøpt en genser hvor det står: jeg skal bli storebror. Vi har ikke fortalt det til noen enda, prøver å vente til uke 12 om formen tillater oss å holde det hemmelig noen uker til :)
 
Har sagt det til noen. Men ingen i familien vet det enda. Jubelen står neppe i taket når de finner det ut likevel.
Sist var det en del som aldri visste noe før jeg la ut babybilde etter fødselen.
 
Har fortalt det til 3 stykker[emoji4] må fortelle på jobb i nær fremtid pga tilrettelegging.
Så da får selvsagt familien vite det først.
 
Herlig topp! :D Vi skal kjøpe en liten eske til de kommende besteforeldrene og legge et par babysokker i og skrive "Hei bestemor og bestefar, pass på disse for meg til februar" :) Eller noe sånt :p
 
Sist ble der gjort med en gavepose med teksten "verdens beste bestefar" og "verdens beste bestemor", i posen til pappa var den en congnac, og i mamma sin var der en prosecco. Til broren min gjorde vi det med t-skjorte med en baby som tittet over "kanten".
Dessverre ble ikke det barnet noe av. Mistet en uke etter at nyheten ble sluppet. Så denne gangen tenkte jeg bare gjøre det enkelt å bare fortelle det. For nå venter de jo litt at det skal skje. Så mamma og broren min vet det alt. Pappa får vite neste helg når vi er på besøk [emoji5]
 
Vi lurer på å gjøre det offentlig om alt er bra på TUL neste uke, da er jeg 9+4 ca.
Samboer skal legge ut bilde med en body der det står pappa'n min kjører Scania, og jeg skal finne på noe lurt med hunden, men er skikkelig usikker på hva:dead:
 
Vi tenker og legge ut dette bilde ila helgen. Jobber på en stor arbeidsplass begge to (jobber på samme sted), og redd ting skal spre seg ganske fort. Er forresten 9+0 på lørdagen
 

Vedlegg

  • IMG_6998.jpg
    IMG_6998.jpg
    167,9 KB · Visninger: 108
Last edited:
Vi har bestemt oss for å kun fortelle til de nærmeste og ikke legge ut noe som helst noe sted. Vi orker ikke alt styret rundt termin osv med å legge ut på Facebook og bli rent ned av spørsmål om baby har blitt født osv
 
Vi hadde tenkt å vente til etter uke 12, men er så mange, vet ikke om man kan kalle det synske, i familien. Tanten til samboer ringte dagen før positiv graviditetstest og var sikre på at vi skulle ha barn, hun har i hvertfall holdt det for seg selv, men nå er det en tante på min side, som jeg for øvrig ikke har sett siden jul, som er sikker på at vi skal ha barn, for det hadde hun drømt. Hun klarte dessverre ikke å la vær å si noe, så jeg fikk jo plutselig melding fra min stefar med spørsmål om jeg er gravid, imellom han og den tanten så er de verden største sladrehanker. Så kjenner jeg blir en smule provosert at hun ikke bare kunne holde det for seg selv, istedet for å springe rundt til alle og diskutere at jeg er gravid fordi hun har drømt det. Hadde jeg ville at de skulle vite det, så hadde jeg jo fortalt det! Og vi har kjøpt sånne super fine kopper med hjertehank hvor det står verdens beste (tante, bestemor..) Som vi gledet oss sånn til å overraske med, men nå har vi ikke lyst til å fortelle det til noen i det hele tatt. Kan jo være jeg er en smule hormonell og at vi gjennomfører planen allikevel, men akkurat nå er jeg bare frustrert! :p
 
Her er det allerede veldig mange av venner og familie som har fått vite det da vi ikke ser behovet for å skjule det :) tenker å publisere et lite bilde av hunden vår med et skilt om at han skal bli storebror eller lignende, syns det kan være hyggelig <3
 
Back
Topp