Hvordan tenker dere fortelle til eventuelle søsken og familie? Jeg synes det er så vanskelig å vente, da jeg vet ungene her kommer til å syntes det er kjempestas med my baby i magen. Men må nok smøre meg med tålmodighet til etter TUL for å se at alt er bra først.
Har litt lyst til å da legge ultralydbilder i en boks som de kan få åpne, så de kan bli overrasket.
Har litt lyst til å da legge ultralydbilder i en boks som de kan få åpne, så de kan bli overrasket.
Men vi får se hva vi gjør til slutt
Jeg gjorde det likevel litt fint til mine foreldre, viste de graviditetstesten og sa «det er potensielt et lite julemirakel pågang…
»
Til de andre sendte jeg bilde av testen på snap/melding uten noe ytterligere melding, very demure 
det var veldig koselig! Tenkte vente med å fortelle familien til jul, gjøre noe gøy ut av det. Hvis jeg klarer holde meg
Planen er at familien får vite rundt 12 uker, men skal være noen dager hos svigers i jula så tror nok svigermor kommer til å forstå det, men hun har antakeligvis vett nok til ikke spørre rett ut