Når og hvordan fortalte dere nyheten?

desemberbaby21

Glad i forumet
Januarskatter 2015
.. Og til hvem?

Vi skrev på en body at lillegutt skulle bli storebror og sendte han deretter ut til familien. Sjokkerte, men veldig glade besteforeldre :D Da var jeg 7 uker på vei.

Vi har ikke sagt noe enda.. Skal på ny UL når jeg er 12+4 og dersom alt ser greit ut da så forteller vi det til gutten vår som får æren av å fortelle familien :)

Vi har ikke sagt noe enda.. Skal på ny UL når jeg er 12+4 og dersom alt ser greit ut da så forteller vi det til gutten vår som får æren av å fortelle familien :)

Oi! Vi ville prøve å vente til neste uke med å fortelle fordi da har jeg vært på UL, men vi greide ikke vente lengre :p

Tenkt å si det med en body på kommende storebror vi også:-)
Kommer til å vente lengst mulig, enten til jeg kjenner spark eller oul om vi klarer d;p

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Fortalte d til noen venninner først, familien fikk vite d på 17 mai, og fortalte d så videre til resten av mine nærmeste venninner etter d ;)

Termin: 3. jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Tenkt å si det med en body på kommende storebror vi også:)
Kommer til å vente lengst mulig, enten til jeg kjenner spark eller oul om vi klarer d;p

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Hvordan greier dere vente så lenge? Jeg var utolmodig en dag etter jeg fant ut av det! Så vidt jeg greide å holde meg til 7 uker :angel4:p

Jeg har ikke sagt noe enda. Venter til jeg er over uke 12 eller helt til uke 16 om jeg greier.jeg må få høre hjertelyd og at alt er i orden først. Her blir det de 3 barna som får vite det først. Så skal dem få formidle det videre til familien.

Har ikke helt bestemt oss for hvordan enda, men jeg vil være 15 uker i hvertfall, om ikke mer.

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Fortalte det til mamma,pappa,hans foreldre, mannen min og beste venninna mi samme dagen jeg tok testen.Fortalte det til noen kollegaer siden jeg ble sykemeldt. Siden fortalte vi det til tante+ min tre kusiner og bestemor på slektstreffet. Og siden har mamma fortalte det til sin familie i utlandet når de var der. også er det noen venner som vet det. Men nå vet jeg ikke hvor lenge jeg klarer å holde føre jeg forteller det til resten.

Vi har ikke sagt noe enda. 14+0 Idag :)

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

Hvordan greier dere vente så lenge? Jeg var utolmodig en dag etter jeg fant ut av det! Så vidt jeg greide å holde meg til 7 uker :angel4:p
Ene grunnen er vell at jeg vil vite at alt er greit før jeg sier noe, å sist fortalte vi det til nærmeste familie i uke 9 og nærmeste vennene i uke 12. Men følte veldig stort press fra familien på begge sider om å offentliggjøre det før jeg egentlig var klar for det. Ville helst vite at alt var greit før alle visste det.
Så derfor er det lettere å holde det hemmelig denne gangen:-) men det er noen ganger jeg får veldig lyst til å røpe det;p

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Ene grunnen er vell at jeg vil vite at alt er greit før jeg sier noe, å sist fortalte vi det til nærmeste familie i uke 9 og nærmeste vennene i uke 12. Men følte veldig stort press fra familien på begge sider om å offentliggjøre det før jeg egentlig var klar for det. Ville helst vite at alt var greit før alle visste det.
Så derfor er det lettere å holde det hemmelig denne gangen:) men det er noen ganger jeg får veldig lyst til å røpe det;p

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Ser den! Kjipt å bli presset til noe man egentlig ikke vil :confused:

ImageUploadedByBV Forum1404168750.395932.jpg

Min storesøster fikk body i bursdagspresang, min mor fikk kopp, og min far og stemor fikk body :) alle fikk vite det 9+1 :)

Iphone trykking !

Back
Topp