Når og hvordan dele nyheten?

Usikker på hvordan vi skal gjøre det. Samboer har fortalt det til et par "nøkkelpersoner" allerede, som studieveileder på skolen der han går og styreleder i et forbundsstyre der han sitter.
Vi har en slags juletradisjon med at min familie og hans veksler på å invitere alle på middag i romjula, så det kunne vært en anledning tenker jeg. Leker litt med tanken om å kjøpe inn kopper med tekst på, til både mormor, farmor, tante, onkel osv..
På den andre siden kan det bli litt voldsomt med begge familiene på en gang.. Må gruble litt videre tror jeg :p
 
Vi har kjøpt gaveesker og pakket inn hver sin bitteliiiten sokk til nærmeste familie som vi skal gi dem på julaften (da er jeg akkurat 11 uker)

De kommer til å få sjokk!! (ingen ante at vi prøvde).

Blir så gøy!!
Nå må bare de neste ukene fly avsted!
 
Er 10+3 på juleaften, planen er å ta UL da uken før. Så skal jeg ta bildet i en konvolutt og gi til mamma og pappa. Da tanta til samboeren der, bestemora hans, bestefaren min og lillesøster mi. Så da er det bare å fortsette å fortelle.
 
vil vente☺ men vi får se,kanskje jeg må si det siden mannen drar på sjø å jeg er ganske dårlig.. vi ville si det i januar når han kom hjem, kanskje storesøster skal få vite det dagen rundt bursdagen, hun maser om flere søsken, dog en søster nå, lillebrorer er litt teite
 
Nærmeste i familien har visst det siden pos test. Vi har vært igjennom prøverør og alle visste jo om det. Men tenkte besteforeldrene våre skal få en kopp i julegave som det står oldemor/oldefar på kanskje☺️ De skal få åpne det mens vi er der på en kjapp julebesøk. Er uke 13 på julaften da så:)
 
Vi skal fortelle det til mine foreldre når jeg er 12 uker på vei, de reiser bort rett før jul og blir til over nyttår, så vil fortelle det før de drar :) svigers får vite det på julaften siden vi skal feire der i år. Da er jeg 13-14 uker :)
 
Pappa fikk vite det i går, da hadde han bursdag :) Jeg skrev i kortet hans; hilsen oss 3 (snart 4) på ... ! Han ble så rørt og glad at han begynte å gråte. Da begynte jo selvsagt jeg også å gråte... Så der stod vi da, og klemte og gråt :D så sikkert litt rart ut :p
 
Back
Topp