Når og hvor gikk vannet?

• Trådstarter Trådstarter eLLe*meLLe
  • Opprettet Opprettet
3 dager før termin,hjemme på sofaen. 7 timer etterpå var hun ute[;)]

i uke 38, hjemme, i det jeg skulle reise meg opp av sofaen for å gå å legge meg[:D]

nr 1 gikk det mens jeg og sambo hadde oss litt.. skjønte det ikke før fødselen var over,at det var da vannet gikk[8D]
nr 2 så gikk det under fødsel ca 20 min før hu kom!
nr 3 så gikk det under fødsel, og en pressrie etterpå,så var hu ute[;)]

uke 41
på gangen, i do, å så i dusjen. å så etter at ho var ute[:D]

Gikk ikke i det hele tatt, og jeg fødte i uke 41+5... JM greide ikke engang å ta det, muligens fordi det var litt lite av det..

I uke 19±5 gikk vannet, mens vi hadde sex[X(]

Vet ikke hvilken uke det blir jeg [8D] men vannet gikk 1 dag før mens-termin, 3 dager før UL-termin, uke 39 eller 40 vel.. [8|] Jeg hadde lagt meg for 5 minutter siden da slimproppen gikk, og 5 minutter senere begynte det å renne fostervann, så vannet gikk egentlig i senga, men klarte å unngå at det ble vått der, hehe, sprang rett på do. [:-]

Lille gutt er snart 6 mnd, og det har ikke gått enda[8|]

Jeg lå å sov da vannet gikk..
Våknet brått av at jeg følte noen "sparket" meg mellom beina [8D]
Klokka var rundt 12..

Det gikk dagen før termindatoen på skoene til samboen[:D], deilig følelse!

uke 38 i senga mens jeg sov[:'(]

De tok det på sykehuset

De tok det første gangen

Andre gangen kom fostersekken/posen eller hva det er ut som en hvit ballong [8D] jm klemte på den så det ble eksplosjons sprut[:D] rett etter kom snuppa [:D]

Det gikk i sofaen[:)]

Uke 39 på elkjøp...

vannet mitt ble tatt av jormord da jeg i all hu og hast ble lagt inn med full åpning og pressrier[:o] (en og enhalv uke før term)

under pressriene... mamma hadde glemt å fortelle meg at de hadde tatt vannet på alle oss ungene (og vi er maaaange) unnatt meg for eg kom ut som en virvelvind 1mnd før tiden.
skal si det neste gang,at de får pelle seg til å ta vannet[:@]

Back
Topp