Når og hvem fortelle dere først?

Som det står:) mann/typen gjelder ikke:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Mine foreldre, hans foreldre, min mormor og 3 bestevennnner vet vi mistet for 4 uker siden så denne gangen ville vi være åpne fra begynnelsen så de vet det, de får uansett vite det dersom noe skulle gå galt og vi slipper å gå rundt å lyve hele tiden :) Synes det er helt greit og veldig befriende

Mamma pappa og min lillesøster vet. Kommer nok til å fortelle det til min storesøster i løpet av uken. Han kan fortelle til dem han vil men har bestemt at han vil vente en stund ennå.

Såg etterpå at det var ei til som la ut denne hehe:) ops:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjem til å annonsere det for våre foreldre, barn og søsken kort tid før me gjer det offentlig i veke 12:)

Ingen vet her ennå.... Venter til etter UL...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Her vet bare min nærmeste venninne det, fortalte det til venner og familie sist, men hadde en ubehagelig opplevelse med at hemmeligheten lakk fra noen jeg trodde jeg kunne stole på. Det var også slitsomt å prate med så mange om det da jeg mistet, så nå er det bare venninna mi som vet det til uke 12 hvertfall.

2 gode venninner vet om det. Det holder. Har skikkelig lyst til å vente til etter ul med å fortelle noe, men det spørs om jeg klarer. Håper jeg for en gangs skyld får et kvalmefritt svangerskap! :)

Back
Topp