Ellemelle92
Forelsket i forumet
Nå er jeg 11+1, og gleder meg veldig til jeg er 12 uker. Har da tenkt at jeg kan fortelle det til folk. Har syns det har vært veldig vanskelig å holde det hemmelig for kollegaer og gode venner da jeg har vært i veldig dårlig form. Familiene våre har visst det i flere uker allerede. MEN, jeg skal ikke til første svangerskapskontroll før i uke 13, og begynte å tenke på om jeg burde vente med å fortelle det til alle andre til etter denne kontrollen..
Nå føler jeg ikke at jeg har noe å bekymre meg for, og er sikker på at den lille har det veldig bra! Jeg har mange symptomer på at jeg er gravid ennå, og i tillegg går jeg på klexane pga tidligere blodpropp. Har hørt at blodfortynnende kan minske sjansen på SA. Har heller ikke hatt noen blødninger.
Men er det egentlig noen grunn til at jeg skal vente til etter svangerskapskontroll med å fortelle om graviditeten?
Nå føler jeg ikke at jeg har noe å bekymre meg for, og er sikker på at den lille har det veldig bra! Jeg har mange symptomer på at jeg er gravid ennå, og i tillegg går jeg på klexane pga tidligere blodpropp. Har hørt at blodfortynnende kan minske sjansen på SA. Har heller ikke hatt noen blødninger.
Men er det egentlig noen grunn til at jeg skal vente til etter svangerskapskontroll med å fortelle om graviditeten?