Når noen lukter svette...

Kommer ann på hvem, er det mannen min eller ungene så ja; men ingen andre :)

Forteller du det til vedkommende?

Hvis det er mannen min eller en nær venn, ja.
Jeg har forsøkt å hinte til kollegaer ved å kjøpe deodorant, satt en sløyfe på og satt den i skapet deres, men det har aldri gitt noen resultater, dessverre.
Forstår ikke hvordan det går an å gå rundt og lukte dritt uten å kjenne det/bry seg. :P

Hvis det er mannen min eller en nær venn, ja.
Jeg har forsøkt å hinte til kollegaer ved å kjøpe deodorant, satt en sløyfe på og satt den i skapet deres, men det har aldri gitt noen resultater, dessverre.
Forstår ikke hvordan det går an å gå rundt og lukte dritt uten å kjenne det/bry seg. :p

Er nok en del som ikke gjør det heller, men at de ikke vet hva de skal gjøre med det. Jeg slet selv i mange år før jeg fant en løsning som faktisk fungerte for meg, prøvde alle råd og produkter som var der ute. Og tro meg det var ikke fordi jeg ikke kjente det eller brydde meg, og vet om mange som har hatt/har samme problem.

Sier fra hvis det er mannen min, ellers syns jeg det er ubehagelig å si fra til andre om kroppslukt/ånde :bored:

Ville ikke sagt ifra til andre enn mannen eller nære personer :)

Hadde en kollega en gang som lukta helt forferdelig og der sa jeg på en generell basis at jeg slet skikkelig med svettelukt (da det kom sånn nogenlunde naturlig opp i en samtale), noe vedkommende tydeligvis tok til seg, for da var det rett inn på badet og vaske seg og slenge på noe deo :)

Vi var flere damer på jobben som måtte informere en mannlig kollega om at han måtte bytte uniformsskjorte oftere og vaske seg. Han lukta så vondt at kunder nektet å få hjelp av han og klagde til oss. Det var skikkelig pyton og vanskelig å si, men han ble litt bedre. Virker som han faktisk tar med skjorta hjem og vasker av og til nå.

Jeg vil helst at folk sier i fra til meg. For da kan jeg gå å vaske meg eller bevisst holde litt avstand til folk - vil jo ikke plage andre med vond lukt.

Sier til samboer [emoji5] men aldri sagt til noen andre som jeg kan huske....

Nei :p

Nei, kun om det er mannen, barna eller familien min. Syns faktisk det er uhøflig. Noen kan ha en dårlig dag og selv om man vil vite det er det ikke bare bare å få vekk lukten på jobb. Er kjedelig om vedkommende blir flau eller føler h*n må isolere seg resten av dagen. Overlever om noen lukter litt svett et par dager i løpet av året. Er det en som lukter vondt hver dag så holder jeg meg nok litt unna, men kan ikke tenke meg å skulle si noe til en annen jeg ikke er nær altså.

Sier det til kjæresten. Type «Nå lukter du litt vel friskt, kjære. Skal du kanskje ta deg en dusj?»

Back
Topp