Når noen lukter svette...

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Forteller du det til vedkommende?

Kommer helt an på hvem det er.

Nei...? Hvem søren sier sånt, da.

Nei. Må i så fall være slik at de kan fikse på det, ikke bare gå rundt og vite at de lukter uten å få gjort noe.

Nei, leste et sted for en stund tilbake at man kan reagere på andres lukt, altså, jeg kan mene at noen lukter skikkelig svette mens andre ikke gjør det fordi det er noe med del jeg reagerer på, ganske fasinerende[emoji23][emoji85] har ei på jobb jeg syns lukter forferdelig, men ingen andre ser ut til å mene det og de 2 jeg har spurt om det var ikke enig[emoji848][emoji849]

Så nei! Jeg sier ikke ifre

Kommer an på hvem det er, hvor det er og om det plager meg.

Nær person sier jeg det, for ingen vil vel gå å lukte svette.

På treningsstudio eller på trening andre steder gjør jeg ikke det, det er liksom naturlig å svette og noen ganger lukter det.

Hvis lukta er veldig plagsom så sier jeg i fra dersom vedkommende er påtrengende. Feks sa jeg var gravid og kvalm og en mann stod bak meg å stinket gammel svette/uvasket og absolutt skulle stå klint oppi meg.

Nei det ville jeg aldri sagt:p jeg ønsker ikke å informeres selv heller. Skoene mine lukter, jeg må få fikset det...

Nei. Kanskje til mannen når vi er hjemme og han har mulighet til å gjøre noe med det. Men ellers nei.

Back
Topp