Når morkaka

Apeloffen

Forumet er livet
når morkaka ligger anterior, er det fremme liksom? Sånn at det er litt vanskeligere å kjenne sparka til bebisen?
Jeg har kjent liv i 1 mnd nå, men er ikke ofte det er disse sparka.. Nå holder han liv helt på sida av magen..kjenner hvordan han beveger seg der inne.. men dårlig med selve sparkene..

dytter opp![:)]

Jupp, det betyr foran. Jeg har det, men var likevel heldig å kjente spark tidlig[:D]

ORIGINAL: ~lill~

Jupp, det betyr foran. Jeg har det, men var likevel heldig å kjente spark tidlig[:D]

Kjente tidlig jeg også.. Men nå,når jeg kjenner spark, så er det ofte helt nede liksom. Eller under navveln.. Så kanskje morkaka ligger imellom der en plass da[:D]

ORIGINAL: Apeloffen ruger

Kjente tidlig jeg også.. Men nå,når jeg kjenner spark, så er det ofte helt nede liksom. Eller under navveln.. Så kanskje morkaka ligger imellom der en plass da[:D]

Akkurat sånn hadde jeg det lenge også!!! Egentlig ganske ofte enda! Han sparker oppover også, men myyye ned... Men har ikke fått noen forklaring på akurat hvordan den ligger, så jeg har ingen forklaring[8|]

ORIGINAL: Apeloffen ruger

Akkurat sånn hadde jeg det lenge også!!! Egentlig ganske ofte enda! Han sparker oppover også, men myyye ned... Men har ikke fått noen forklaring på akurat hvordan den ligger, så jeg har ingen forklaring[8|]

Fikk beskjed oma t den ligger ikke langt nede..så da ligger den nok der jeg tror[:)] Litt kjedelig da.. vil jo så gjerne kjenne gutten ordentlig[:)]

Så på det skjema fra UL med Elias, og der var det også krysset av på "anterior", men i tillegg også på "dypt sete"....Hadde ett himla liv i magen med Elias`n min[:D]

ORIGINAL: Kittekat

Jepp. Jeg har den også foran, men jeg har kjent liv LENGE. Så har liten tro på akkurat det med at det skal gjøre det vanskeligere.

Har kjent liv siden uke 13 jeg. Tror det har litt å si akkurat hvor morkaka ligger fremme da..

Back
Topp