Når mensen ikke kommer etter fødsel,-

Åh hellemåne :o. Har du to tette nå eller..? :)

Nei, jeg mistet den gangen. Selvfølgelig leit men sånn som storesøster utviklet seg med masse sykdom og våkennetter selv når hun var passert 3 så hadde det nok blitt sinnsykt tøft om det skulle ha blitt to så tette så det var nok en mening med det:)
 
Her skal samboeren min snippe :) dette er noe han selv ønsker for at jeg skal slippe å bruke prevensjon, når vi uansett ikke ønsker mer enn to barn :)
 
Har ikke akkurat lyst til å bli gravid igjen med det første, så kommer nok til å bruke kondom her en god stund, må vel også tjene opp foreldrepenger igjen etter permisjon? :) Vil jo forsåvidt at Button skal få søsken, men tror det må bli noen år mellom de :P
 
Prevensjon med en gang. Sist hadde jeg hørt at man ikke trengte det når man fullammet. Det stemte ikke:p ble gravid bare 1,5 måned etter fødsel:p
 
Skulle gjerne sterilisert meg selv, men det er så dyrt og siden jeg er bløder ønsker de minst mulig påkjenning, så da får det bli han ;)
Jeg kan forøvrig ta hormoner i noen mnd til for å slippe noen år mot at han snipper :p
Det er møkk dyrt!
Men så lenge mannen din tester seg etter noen mnd så er det jo good når han er tom for sædceller ;)
 
Men et lite tips til dere som vurderer minipillen (man skal ikke bruke to-hormon-prevensjon men man ammer): jeg ble helt sprø av de, og ei venninne av meg fikk nesten ødelagt permisjonen pga de, for hu skjønte ikke st det var det som gjorde at hu hadde så kort lunte og ikke holdt ut grining etc fra baby. Jeg skjønte det fort og slutta igjen etter bare to-tre uker. Men sånn, om man begynner på de og føler at livet er kjipt og man er sint og sur og deppa så er det verdt å teste ut å slutte på de en stund for å se hva som skjer...
 
Men et lite tips til dere som vurderer minipillen (man skal ikke bruke to-hormon-prevensjon men man ammer): jeg ble helt sprø av de, og ei venninne av meg fikk nesten ødelagt permisjonen pga de, for hu skjønte ikke st det var det som gjorde at hu hadde så kort lunte og ikke holdt ut grining etc fra baby. Jeg skjønte det fort og slutta igjen etter bare to-tre uker. Men sånn, om man begynner på de og føler at livet er kjipt og man er sint og sur og deppa så er det verdt å teste ut å slutte på de en stund for å se hva som skjer...
Jeg ble og helt i ubalanse av de:p merket ikke før etter et år, men var ellers ganske fornøyd med de:)
 
Definitivt ja.
Eller mannen skal få snippe snipp ;)
Hvor mange barn har dere igjen? Her har vi vurdert det samme, blir nr to vi får, og sånn vi ser det nå (særlig han) så skal vi ikke ha fler barn. Bare tenker at vi fremdeles er unge, og at man vet aldri. Vet at det er stor sjanse for å reversere om mannen steriliserer seg, men det er jo ikke 100% sikkert.
 
Hvor mange barn har dere igjen? Her har vi vurdert det samme, blir nr to vi får, og sånn vi ser det nå (særlig han) så skal vi ikke ha fler barn. Bare tenker at vi fremdeles er unge, og at man vet aldri. Vet at det er stor sjanse for å reversere om mannen steriliserer seg, men det er jo ikke 100% sikkert.
Vi har snart 2 :) vi ønsker heller ikke flere barn; noe vi er enige i. Grunnen til det drastiske med sterilisering er i egentlig den at mannen skal begynne på noen medisiner som gjør at han kan bli steril, og om jeg mot all formodbing blir gravid mens han går på disse sprøytene er jeg nesten tvunget til å ta abort,så det er litt for å forsøke å skåne oss mot det.
Mannen min fyller 34 i år og ønsker definitivt ikke flere barn, jeg og kroppen min er enige om at ikke vi ønsker fler, energien min slenger seg også på :p
 
Med tanke på hvor redd jeg er for å bli gravid igjen med en gang blir det til å bruke ja ;)
 
Back
Topp