Når mensen ikke kommer etter fødsel,-

Blir nok å bruke prevensjonsmiddel uansett for har hørt nok om folk som blir gravide da... Og det er det siste jeg ønsker rett etterpå.
Better safe than sorry.
 
Eh ja, helt definitivt. Ble gravid knappe 3 mnd etter storesøster og da hadde jeg enda ikke hatt min første menstruasjon etter fødselen.:)
 
Selvsagt! Eggløsningen kommer jo før første mens, så det er å leke med ilden:p
 
Definitivt ja.
Eller mannen skal få snippe snipp ;)
 
Man skal bruke kondom de første 6-8 ukene pga infeksjonsfare.

Vi har ikke snakket om prevensjon, jeg kan ikke bruke noe og vet ikke om vi er ferdig med barn...
 
Ja vi må vel finne på noe lurt. Gravid kan man bli omtrent med en gang,og tre tette vet jeg ikke om vi skal satse på :P
 
Denne gangen SKAL prevensjon på plass så raskt som mulig[emoji14]
 
Definitivt ja.
Eller mannen skal få snippe snipp ;)
Husk at det kan ta litt tid før det funker når gubben snipper. Det hjalp nemlig ikke for en venninne av meg. Ble gravid selv om det var et halvt år siden snippinga.
:)
 
Husk at det kan ta litt tid før det funker når gubben snipper. Det hjalp nemlig ikke for en venninne av meg. Ble gravid selv om det var et halvt år siden snippinga.
:)
Det er jo aldri helt sikkert med den snippingen. Er ikke 100%
trodde det var 1 mnd etter snipping man skulle bruke prevensjon?

Skal uansett bruke annen prevansjon til å begynne med. Også har jeg sagt at om det absolutt skal lure seg imellom en spire så er det virkelig meningen den skal komme til verden :p
 
Nei jeg skal ikke begynne i det hele tatt jeg da vi brukte nesten 4 år på han her:) blir jeg gravid så er det supert blir jeg ikke, får vi få hjelp igjen:)
 
Det er jo aldri helt sikkert med den snippingen. Er ikke 100%
trodde det var 1 mnd etter snipping man skulle bruke prevensjon?

Skal uansett bruke annen prevansjon til å begynne med. Også har jeg sagt at om det absolutt skal lure seg imellom en spire så er det virkelig meningen den skal komme til verden :p

De ble rimelig overrasket da hun plutselig var gravid så lang tid etter inngrepet =P

Sjekk ut linken så forklarer den litt.

http://nhi.no/foreldre-og-barn/foreldre/prevensjon/sterilisering-mann-5450.html?page=5
 
Siden eggløsning kommer før mensen så kommer vi til å bruke kondom ja. Orker ikke to sååå tette selv om det må bli to tette om vi skal ha enda en.
 
Oh yes, dette er definitivt siste! Tar ingen sjanser, selv om det tok 9 måneder før jeg fikk tilbake mensen sist (og dermed 9 må der før jeg ble fruktbar igjen). Her blir det kondom de første 6-8 ukene og så spiral. Når vi er helt 230% sikre, så kommer jeg til å snipp-snappe selv :)
 
Og btw når tenker dere å evt sette inn prevansjon?.. man orker kanskje ikke sex med engang etter fødsel uansett? Jeg kommer til å sette inn p stav som varer 3 år igjen:)
 
Back
Topp