Når man koker pølser

Qualitas

Forumet er livet
VIP
så er de vel ikke så usunne vel?[:-]

Dem er vel like usunn om du koker eller steker[:)][:)]

meeeen pølser er vel ikke såååå ille? er det ikke den lavkarbo greia som sier man skal spise fett?[:-][8D]

ORIGINAL: TinaCeline

kjøp magre vienerpølser... de skal ikke koke, men trekke [8D]

men jeg elsker dem sprengte[:D]

Det er jo sunnere å trekke dem enn å steke dem i smør, men pølser er i seg selv ikke sundt da [:)]

ORIGINAL: GutteBabyMars09

Det er litt sunnere, for da slipper man smøret man steker pølsene i[;)] 

bruker olje TENK![8D]

ORIGINAL: EricaJenta

meeeen pølser er vel ikke såååå ille? er det ikke den lavkarbo greia som sier man skal spise fett?[:-][8D]

Om du prøver deg på lavkarbo kur så er pølser no-no pga det er mye stivelse tilsatt i dem og det skal man IKKE ha.. OM man skal spise pølser må man i såfall finne pølser med lavest mulig karbohydrat innhold og mest mulig kjøtt.. Grillpølser, wienerpølser, middagspølser osv faller IKKE i den kategorien, mens noen frankfurtere og bratwurst pølser kan være ok.. Se på innholdsfortegnelsen! Og spiser du lavkarbo stekes de i smør!!!!!!!!!!

Kylling og kalkun pølsene er kjempe gode da!

ORIGINAL: Pearl

ORIGINAL: EricaJenta

Om du prøver deg på lavkarbo kur så er pølser no-no pga det er mye stivelse tilsatt i dem og det skal man IKKE ha.. OM man skal spise pølser må man i såfall finne pølser med lavest mulig karbohydrat innhold og mest mulig kjøtt.. Grillpølser, wienerpølser, middagspølser osv faller IKKE i den kategorien, mens noen frankfurtere og bratwurst pølser kan være ok.. Se på innholdsfortegnelsen! Og spiser du lavkarbo stekes de i smør!!!!!!!!!!

nei jeg gjør vel ikke det, bare prøver å gå ned et par kg bare.. hehe

men det får bli wienerpølser i kveld ass... kjøper sånn familiepakke siden det er rimeligere.. skal jeg kjøpe kalkunpølser så blir det dyyyrt[:-]

ORIGINAL: VeldreidSkrævadottir

Har du røyka forno a???[8D]

sorry, jeg bare måtte!!! herlig kommentar! [;)]

Bare kos deg med pølsene nå du.

Å gå ned noen kilo skal du IKKE tenke på nå! Jordmor sa på ammekurs at om man slanker seg når man ammer, så går avfalls-stoffene som blir i kropen over i barnet's melk, og baby vil da ofte ikke spise melka fordi det smaker vondt.
Å gå ned naturlig mens man ammer er greit, men å gjøre noe ekstra for å slanke seg, skal man altså ikke. :)

Jeg har aldri kokt pølser, her trekkes dem eller stekes. [8D]

Men jeg vil tro at "kokte" pølser er hakket mindre usunt, siden det ikke er stekt i smør[8D]

Vil anbefale å la være å koke de.. om du ikke vil ha sprekte pølser[:D]

ORIGINAL: Windy

Bare kos deg med pølsene nå du.

Å gå ned noen kilo skal du IKKE tenke på nå! Jordmor sa på ammekurs at om man slanker seg når man ammer, så går avfalls-stoffene som blir i kropen over i barnet's melk, og baby vil da ofte ikke spise melka fordi det smaker vondt.
Å gå ned naturlig mens man ammer er greit, men å gjøre noe ekstra for å slanke seg, skal man altså ikke. :)

Jepp..

Back
Topp