Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi! Så fantastisk! Gratulerer så myeFor ca 10 dager siden så var jeg skrå sikker på at jeg hadde en spontanabort, hadde store blødninger og klumper. Men til tross for alt det, fikk vi se og høre ett bankene hjerte på ultralyd idag [emoji7] vi ble ganske så overasket da vi trodde alt håp var ute.
For ca 10 dager siden så var jeg skrå sikker på at jeg hadde en spontanabort, hadde store blødninger og klumper. Men til tross for alt det, fikk vi se og høre ett bankene hjerte på ultralyd idag [emoji7] vi ble ganske så overasket da vi trodde alt håp var ute.
Så deilig positiv overraskelseFor ca 10 dager siden så var jeg skrå sikker på at jeg hadde en spontanabort, hadde store blødninger og klumper. Men til tross for alt det, fikk vi se og høre ett bankene hjerte på ultralyd idag [emoji7] vi ble ganske så overasket da vi trodde alt håp var ute.
Så fantastisk! [emoji7]For ca 10 dager siden så var jeg skrå sikker på at jeg hadde en spontanabort, hadde store blødninger og klumper. Men til tross for alt det, fikk vi se og høre ett bankene hjerte på ultralyd idag [emoji7] vi ble ganske så overasket da vi trodde alt håp var ute.