Når magen synker

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Forsvinner da mye av halsbrannen også? Magen min har ikke sunket, og føler jeg har han helt oppi halsen, og tror kanskje det er mye av grunnen til halsbrannen, mulig jeg tar feil. Noen som har erfaring med det?

Min er veldig lav nå. Synes det har blitt litt bedre. Før kunne jeg ikke spise etter kl 8 på kvelden uten å hilse på maten halve natta, men ikke vært så plaget av det i det siste. Helt borte har det naturlig nok ikke blitt da. ;)

Det ble litt bedre sist husker jeg. Håper magen synker snart (hvis det er mulig, har ligget lavt hele svangerskapet) for nå begynner det å bli litt heftig.

Kan godt hende det! Jeg har i utgangspunktet hatt en veldig lav mage, men har vært plaget mye med halsbrann til tider uansett.. Etter at magen sank enda mer for noen dager siden så har jeg ikke hatt halsbrann.. Så muligens det hjelper på :)

Jeg tror det hjelper. Jeg har dager jeg har stått eller gått mye der jeg føler hun ligger lavere, da er halsbrannen min mye bedre.

Hah! Dette har jeg ikke tenkt på, men det er kanskje noe i det ja. :)
Fikk kommentar fra kollega i går om at magen så ut som den hadde sunket. Samtidig har jeg hatt den første natten på 2mnd uten halsbrann...

Har sunket her men halsbrannen er like ille. Sånn var det sist også.

Er du forstoppet?
Min halsbrann ble faktisk litt bedre når jeg fikk ordne på magen ..

Kan ikke huske at magen har sunket. Men husker at jeg har hatt ekstremt med halsbrann frem til fødselen. På fødestua har det nesten vært verre. Har fått gaviscon på føden med begge to. Men forsvinner så fort babyen er ute :p

Sunket mage, har ikke halsbrann men bøyer jeg meg fremover kommer maten opp igjen... Digg assa..

Er du forstoppet?
Min halsbrann ble faktisk litt bedre når jeg fikk ordne på magen ..
Nei, snarere tvert i mot nå. Men har hatt ekstrem halsbrann hele svangerskapet, men han ligger veldig høyt oppe, så tenkte kanskje det kunne ha en sammenheng

Jeg er 39+1 i dag og magen er kjempehøy, hun har rumpa helt oppi puppen nesten... Lei og vil bare føde nå.....

Sunket her, men halsbrannen er verre... Halsbrann vær dag.

Jeg er 39+1 i dag og magen er kjempehøy, hun har rumpa helt oppi puppen nesten... Lei og vil bare føde nå.....
Min å, er 37+6 og føler inni mellom at han lurer på om han kan komme seg ut oppe i stede for nede -.- får ikke bøyd meg i det hele tatt fordi ribbena mine hviler på han

Back
Topp