Når legges barnet ditt...

For natten? Og hvor ofte våkner h*n ?

Her legges hun mellom 22.00 og 23.30 sover da sammenhengende til kl 06.00 Da får hun ny bleie,spiser.så sovner hun igjen å sover gjerne til kl 08/09 Da er det morgen med fullt stell..

Legger oss kl 21. Da står hun opp for amming kl 23 , 02.30 og kl 05.00.. etter det så sover hun til 09.00.
Hver amming tar vel 30 min.

Legger oss mellom 22.00 og23.00. Får mat da, sover til 5-6, får mat, så står vi opp mellom 06.30 og 07.00 for å klargjøre oss til å kjøre storesøster i bhg:)

Legger oss kl 00, våkner igjen rundt 3-5, så igjen ca 9-10, så igjen rundt kl 12, så står vi opp.
Lillemann får sove såpass lenge, siden han sover så urolig pga luftsmerter...
Kan være jeg våkner oftere enn det av hans sparking og kaving, kniping og trykking, men det husker jeg isåfall ikke :p

Har ingen fast tid. Tar han med til soverommet når jeg legger meg selv :) har heller ingen faste ammetider. Han våkner fra alt mellom 2-4 timer for påfyll :p

Bortsett fra i dag, som vi har legetime, så i dag var vi oppe rett over halv åtte. Morgetrøttbaby-alarm! :D

Vi har ingen leggetid. Nora legges når jeg legger meg. 22:30-23, og så våkner hun for amming et sted mellom 3 og 5;30 og så igjen mellom 5:30 og 8 avhengig av når første spising var. Nora er morgentrøtt, så hun sover/ spiser til 11-12 før vi tar morgenstellet om vi ikke skal noe spes.:)

Hvor lenge kan flaskebarn sove om natten? Jenta mi er 1uke gammel, og jeg vekker henne hvis hun sover mer enn 5 timer mellom hver gang hun spiser...

Jenta mi får kun flaske. Sover hele natta. Jeg vekker henne ikke

Tror jeg ville gjort som dette kallenavnet er opptatt, og latt ho sove til ho våkner. Spurte HS om dette, nå fullammer jeg, men med første fikk jeg beskjed om å vekke hver 3.time. HS mente det ikke var noe vits i å vekke babyen, så lenge de la fint på seg og det ikke hadde vært noe vektproblemer tidligere. Så her har jeg etter det aldri vekt babyen for mat, men latt de styre det selv.

Tror jeg ville gjort som dette kallenavnet er opptatt, og latt ho sove til ho våkner. Spurte HS om dette, nå fullammer jeg, men med første fikk jeg beskjed om å vekke hver 3.time. HS mente det ikke var noe vits i å vekke babyen, så lenge de la fint på seg og det ikke hadde vært noe vektproblemer tidligere. Så her har jeg etter det aldri vekt babyen for mat, men latt de styre det selv.
Jenta mi gikk ned mye på sykehuset fordi jeg slet med ammingen, da fikk jeg beskjed om å mate henne hver tredje time. Men nå er hun opp i fødselsvekten igjen, sikkert mere også :-) hun spiser godt nå :-) så da tror dere at jeg kan la henne sove om natten til hun våkner av seg selv og vil ha mat?

Legges ikke til noe fast tid da det er mye hyling på kvelden så legger oss når hun har roet seg, stort sett mellom 23-00. Noen netter er hun så urolig at vi ikke kommer oss i senga, men sover i en lenestol på stua.Går mellom tre og fire timer mellom hver foring hele døgnet.

Jenta mi gikk ned mye på sykehuset fordi jeg slet med ammingen, da fikk jeg beskjed om å mate henne hver tredje time. Men nå er hun opp i fødselsvekten igjen, sikkert mere også :-) hun spiser godt nå :-) så da tror dere at jeg kan la henne sove om natten til hun våkner av seg selv og vil ha mat?
Min gikk ned litt over 15% mot 10% som de sier er greit. Så fikk samme beskjed, og måtte gi mme i tillegg. Etter 5 dager var ho oppe i fødselsvekt og etter det har jeg latt ho styre det. ! En kommer jo ann på hva du selv føler er greit også. Du skal jo synes det er greit og ikke måtte bekymre deg for om ho får for lite.

Hvor gammel er hun da?
Min er 4 uker nå. Men har siden hun var 2 uker sovet hele natta. Jeg har aldri vekket henne. Da hun på morgenen og resten av dagen spiser nok for å ta igjen det hun trenger som hun ikke fikk på natt. Barna styrer best selv inntaket på mat. Var før i tiden at det skulle gå 3 timer mlm hver gang. Godt det ikke er sånn lenger. Så sant ikke barnet må pga dårlig vekt økning :)

Legger seg mellom 20:30 og 21:30. Sover da til mellom 2:00 og 3:30. Får mat og sover til mellom 5:00 og 7:00

Har ingen fast tid. Tar han med til soverommet når jeg legger meg selv :) har heller ingen faste ammetider. Han våkner fra alt mellom 2-4 timer for påfyll :p

Sann er det her og. :) Hun var tre uker i går og jeg føler at hun skjønnet at man sover og at det er mørkere (ikke noe særlig lys på) om natten kontra dagen. Hun virker roligere om natten nå enn tidligere *bank i bordet * :)

Back
Topp