Når legger h*n seg for kvelden?

Legger seg mellom 19-20. Gir han mat når jeg legger meg og så får han mat to ganger ila. natta.
Har begynt med litt grøt nå på kvelden i håp om at det blir litt roligere på natta :)
 
Legger seg mellom 20 og 21. Spiser 01-02, og 06. Som regel våken 06, men er jeg heldig (!)sovner han igjen til rundt kl 08.
 
Prøver å legge mellom 19 og 21. Våkner som regel for mat første gang i 1-2 tiden og deretter hver 2.-3.time resten av natta. Våkner som regel i 7-8 tiden, men vil som regel ta en dubb igjen etter en times tid da. Syns han våkner mye på natta, vurderer å begynne med grøt hvis det ikke endrer seg snart. Han er 4 mnd.
Har til nå hatt veldig god vektoppgang kun på fullamming.
 
Legges mellom kl 19 og 20. Sover til kl 3-4, deretter sover han 2-3 timer. Vi er som regel oppe til kl 9. Storfornøyd med det.
 
Prøver å legge mellom 19 og 21. Våkner som regel for mat første gang i 1-2 tiden og deretter hver 2.-3.time resten av natta. Våkner som regel i 7-8 tiden, men vil som regel ta en dubb igjen etter en times tid da. Syns han våkner mye på natta, vurderer å begynne med grøt hvis det ikke endrer seg snart. Han er 4 mnd.
Har til nå hatt veldig god vektoppgang kun på fullamming.
Hørt det er veldig vanlig at de våkner ofte når de er rundt 4mnd. Og mange begynner med grøt selvom det kanskje egentlig ikke er nødvendig fordi barna er urolige en periode. Og deretter roer seg igjen.
 
Går på badet kl syv. Ferdig å amme rundt åtte. Sover til 6-8 om morgen og da starter dagen:-)
 
Men å våkne 1-3 ganger om natten er ikke mye for en baby;) min legger seg mellom 20.30-22 avhengig av hvor mye han sover på dagtid.
Sover 4-6 t så mat hver 2-3 t. Står opp rundt 7-8. Men også fordi søster skal i bhg.

En baby trenger mat om natta. Ikke nødvendigvis å begynne med grøt for å få mere søvn. Min første hadde kolikk og var gråt hele kvelden og mye natt. Så jeg føler jeg er i himmelen med en som er rolig og får mat 2-3 ganger på natten. Sover godt da:)
 
Legges 22.30, sover til 08.30, sluker i flaske og sover 1-2 timer til. Skikkelig syvsover her :)
 
Legger lille mellom 22 og 23, sovner mellom 24 og 01. Våkner ofte i 3 tia også i 6 tia også 9. Da står vi gjerne opp. Da prater og leker vi en times tid før ho tar seg en liten lur. Enkelte netter kan ho sove 6-7 timer i strekk. Sku ønske d va litt oftere da ho ikke sover så mye på dagen.
 
Men å våkne 1-3 ganger om natten er ikke mye for en baby;) min legger seg mellom 20.30-22 avhengig av hvor mye han sover på dagtid.
Sover 4-6 t så mat hver 2-3 t. Står opp rundt 7-8. Men også fordi søster skal i bhg.

En baby trenger mat om natta. Ikke nødvendigvis å begynne med grøt for å få mere søvn. Min første hadde kolikk og var gråt hele kvelden og mye natt. Så jeg føler jeg er i himmelen med en som er rolig og får mat 2-3 ganger på natten. Sover godt da:)

Problemet hos oss er at han ofte kaver en del når han skal sovne igjen etter nattmåltidene sine, så kan innimellom gå 45 min til 1 time før vi begge sover igjen:-)

Kommer nok til å ha is i magen en stund til ifht eventuell grøtstart. Vil jo aller helst fullamme til 6 mnd og har ingenting imot nattammingen sånn sett. Men ser at en del inne her allerede får sove hele natta igjennom:-)
 
Legger seg rundt 19. Sover til 4-6, får flaske og sover videre til 8-9. :)
 
Lillemor legger seg mellom 18.30-19.30. Sover til 04-05, ammer, også sover hun videre til ca 07-08. Da står vi opp så mamsen får spist frokost, men går ikke mer enn halvannen time før hun blir trøtt igjen, og sover da gjerne mellom 1-2 timer til i senga:)
Hun sover på eget rom, så når hun får mat på natten legger jeg henne bare ned i senga hennes når vi er ferdige, også går jeg rett inn på soverommet og sovner tvert.;)
 
Problemet hos oss er at han ofte kaver en del når han skal sovne igjen etter nattmåltidene sine, så kan innimellom gå 45 min til 1 time før vi begge sover igjen:)

Kommer nok til å ha is i magen en stund til ifht eventuell grøtstart. Vil jo aller helst fullamme til 6 mnd og har ingenting imot nattammingen sånn sett. Men ser at en del inne her allerede får sove hele natta igjennom:)
Samme her. Den siste tiden sovner han fort. Men før var det minst 1 time til gjerne 2. Da ble det litt mindre søvn. Men som sagt med en ille kolikk baby som første så føles det meste som supert:p

Klart det er kjedelig når det tar opp til en time. Hvis man bare har et barn er det jo ikke så farligger man kan jo ta igjen på dagtid men jeg kan ikke sove etter 7 ca så ekstra dumt om han kaver på natta.
 
Legges i 19 tiden. Er oppe å spiser ca 3 ganger frem til rundt 07-08 på morgenen :)
 
Back
Topp