Når legger du deg...

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Mellom 20:00 og 21:30 hverdager. Det samme i helgen men kan bli 22:30 om det er noe på tv og jeg ikke er veldig trøtt

Jeg legger meg alt for sent og står opp alt for tidlig. 01:00 legger jeg meg som regel og står opp klokka 07:00.

Spørs litt men som regel et sted ved midnatt, skulle hvert flinkere til å legge meg tidlig men absolutt ikke lett ;)

Jevnt over alt for sent.

Legger meg mellom 21-23, både hverdag og helg

Legger meg alt fra 22,30-01, både på ukedager og i helger, legger jeg meg før 23 så ligger jeg som regel våken i minst 30 min før jeg sovner..

Legger meg likt om det e helg eller hverdag eg. Nesten aldri i seng før 12. Av og til blir klokka både 1 og 2 :o

Sent from my iPhone using BV Forum

I hverdagen prøver jeg å komme meg i seng 22:30. I helgene følger jeg ikke klokka, men begynner gjerne å gjespe fra kl 23. :P

Mellom 22 og 23.30, likt i ukedager og helg, må like tidlig opp uansett :)

21.30-22.30 alle dager. Har små barn som ikke gjør forskjell på hverdag og helg, så orker ikke å rangle i helgene bare for å være stuptrøtt på mandag morgen.

ca kl 22 på uke dager, og ca 23 i helgene :p må opp mellom 6 og 7 uansett om det er helg eller ikke, så da kan man ikke suldre halve natta :P

Søvnproblemer så varierer veldig, men er så og si aldri i seng før midnatt hvertfall

Back
Topp