Når legger dere pakkene under juletreet?

Nå blir det lillejuleaften, men tidligere har jeg ikke hatt plass til å lagre pakkene, så da har de kommet under treet. Pynter treet ofte litt før siden vi ikke bruker å være hjemme jul og nyttår.

I år blir de lagt under lillejulaften. Hatt noen år hvor de har blitt lagt under treet rett før de skulle åpnes.
Pga for tre år siden klarte mine søte små, og deres kusiner og fettere å rive av alle pakkelapper.

Det var en utfordrene pakkeåpning

På kvelden lillejulaften :-)

Etter middagen på julafta :happy119

På lillejulaften :)

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Kommer til å legge noen pakker og julestrømpe der på kvelden lille julaften, etter jeg har tatt inn og pynta treet. Vi tar noen av de pakkene som er fra de vi ikke feirer med, tar bare de pakkene som er fra de vi feirer med på julekvelden, og sparer noen pakker til 1. juledag, også fra de vi ikke feirer med da.

Det blir så mye pakker på en gang, så guttungen rekker jo ikke glede seg over hver og en, derfor bestemte vi oss for å dele opp litt :)

de kommer under treet i løpet av julaften. de pleier å ligge helt klar når vi skal spise middag.

Tror ikke det hadde gått å legge de under på lille julaften, for eldstemann hadde kanskje komt til å plukke. :-P

Samme her. Da hadde sikkert mye gått i stykker. For gutta er som mor,ekstremt nysgjerrig:-P

Sent from my GT-I9000 using BV Forum

Vi har pleid å legge de under treet lille julaften, men i år kommer vi ikke til å ha pakkene under treet i det hele tatt.. Blir for mye jobb :smiley-bounce022. Vi har jo en valp på 7 mnt som ELSKER papir, og vi vil helst pakke opp gavene våre uten hjelp... Vi har omdekorert juletreet to ganger allerede pga dyret. Hun turner i greinene,jakter på glitter og klarer å gå på baklabbene for å få tak i det hun vil. :dog.

Jeg pleier å legge pakkene under treet når det er ferdig pyntet og så har vi tatt de med oss dit vi skal når vi reiser. I år har jeg ikke juletre, men har lagt pakkene ved en stor grønn plante jeg har i stua og der kommer de til å ligge til småen har kommet hjem fra faren. Men fortsatt usikker på om vi skal åpne pakkene når hun kommer hjem eller om vi skal vente til nyttårsaften de åra hun er hos faren i jula.

Her feirer vi annenhvert år til våre og hans foreldre, så da ligger gavene under treet når vi kommer =) + at nissen har en del med seg da =)

Etter middag julaften, rett før de skal åpnes. Mareritt både for mor og barn å sitte å se på de under middagen ;)

Back
Topp