Når legger dere barna!

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
Eline er i seng nå, 19.30. Vi prøver å holde oss til det klokkeslettet. Det hender at vi drøyer det 1/2t hvis vi overnatter hos besteforsldre/oldeforeldre.

Alt mellom klokka 1900 og 2000 [:)]

1930. Vi prøver å holde tidspunktet ganske fast, det fungerer best her i gården. Men drøyer det litt av og til, f.eks. hvis hun har tatt en litt sen og lang ettermiddagslur. I dag sov hun fra 1630 og nesten til 1830... men jeg la henne 1945 likevel, og hun har ikke gitt lyd fra seg (men jeg tittet akkurat inn, og da var hun VÅKEN, så det spørs om det ikke blir bråk snart, for hun så meg!).

Hihihi, jeg tittet innom nå kl 20. Syns jeg hørte en lyd. Jodam hun stor i senga og holdt på å le seg ihjen da jeg snek meg inn...Så var jeg streng og sa  hun måtte legge seg og gikk ut igjen. Hun ble driit-fornærma...Skreik ett par minutter...Nå er hun sovnet...[:)]

Fortsatt stille her, så da går det vel bra. Men jeg tør ikke titte inn der på leeeeeeenge enda.[:-]

ORIGINAL: Glad70

Fortsatt stille her, så da går det vel bra. Men jeg tør ikke titte inn der på leeeeeeenge enda.[:-]
Hihi, nei man må vente en liten 1/2-time..[:D]

ORIGINAL: Greit!

Alt mellom klokka 1900 og 2000 [:)]

samme her.. så jeg tok 19.30!!
kommer an på om han er veldig trøtt, eller åssen d passer etter vi har vært ute å lekt. har han just dusja/bada så er d gjerne tidlig i pysjen. er vi på besøk blir d kanskje enda seinere.
men sjeldent før 19 og sjeldent etter 20!!

ca .20.30  

19.30.. nån daga seinere, men prøve å holde åss til det klokkeslette...

han sovne mellom 20 og 20.30 så tok 20.00.... e ikke vits å legg han tidligere, da våkne han bare mellom 5 og6 på mårran. søv max 11 tima i strekk om natta.  kan bli annerledes no når han starte i bhg neste uke. 

vi prøver å holde oss til kl 20.men det er avhengig av hvor lenge han har sovet på dagen.sover han bare 1 1/2 time på dagen så legges han gjerne 19.30.veldig skjelden han legges seinere enn 8.

Mellom 20 og 20.30, som oftest blir den nærmere 20.30

Vi har egentlig fast leggetid klokka 20.00, men det har sklidd litt ut i sommerferien fordi hun har hatt formiddagsluren sin veldig sent. Jeg regner med at det kommer til å stabilisere seg litt nå som det er tilbake på jobb og hos dagmamma [:)]

Sandra vil legge seg kl 20 så da får ho det. Det er en tid sm fungerer fint her.
Det som er merkelig er at hvist ho blir senere en kl 20 så våkner ho tidligere
en vanlig..[:)] Merkelig unge jeg har[:D]

ORIGINAL: sandramamma

Sandra vil legge seg kl 20 så da får ho det. Det er en tid sm fungerer fint her.

Det har jeg faktisk hørt at er vanlig, og sånn er det her også. Gjett om jeg prøvde å få Isabelle til å legge seg senere og sove lenger i vinter, når hun våknet klokken 5 hver dag.[&o] Men til ingen nytte.

Det har jeg faktisk hørt at er vanlig, og sånn er det her også. Gjett om jeg prøvde å få Isabelle til å legge seg senere og sove lenger i vinter, når hun våknet klokken 5 hver dag.[&o] Men til ingen nytte.

sjitt au.. klokka var nærmere 9 før han sovna jo...[&:]

ORIGINAL: pupple

sjitt au.. klokka var nærmere 9 før han sovna jo...[&:]

Gled deg til i morgen tiiiiiiiiiiidlig![:D] 

kl 20. men, ingen regel uten unntak. Hender vi ordner henne for kvelden å går kveldstur, nå som det er sommer; om hun sovner i vogna legger vi henne over i senga, når vi er heime igjen.[:)]

men det er viktig med faste leggetider.[;)]

ORIGINAL: snosa

kl 20. men, ingen regel uten unntak. Hender vi ordner henne for kvelden å går kveldstur, nå som det er sommer; om hun sovner i vogna legger vi henne over i senga, når vi er heime igjen.[:)]

men det er viktig med faste leggetider.[;)]

Det hadde vi tenkt å gjøre i sommer. Men her vi bor ble sommeren borte.[&o] Kveldsturer har ikke fristet.

Back
Topp