Mamma-03-06-13-17
Forumet er livet
Eline er i seng nå, 19.30. Vi prøver å holde oss til det klokkeslettet. Det hender at vi drøyer det 1/2t hvis vi overnatter hos besteforsldre/oldeforeldre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Glad70Hihi, nei man må vente en liten 1/2-time..[:D]
Fortsatt stille her, så da går det vel bra. Men jeg tør ikke titte inn der på leeeeeeenge enda.[:-]
ORIGINAL: Greit!
Alt mellom klokka 1900 og 2000 [:)]
ORIGINAL: sandramamma
Sandra vil legge seg kl 20 så da får ho det. Det er en tid sm fungerer fint her.
Det som er merkelig er at hvist ho blir senere en kl 20 så våkner ho tidligere
en vanlig..[:)] Merkelig unge jeg har[:D]
ORIGINAL: Glad70
Sandra vil legge seg kl 20 så da får ho det. Det er en tid sm fungerer fint her.
Det har jeg faktisk hørt at er vanlig, og sånn er det her også. Gjett om jeg prøvde å få Isabelle til å legge seg senere og sove lenger i vinter, når hun våknet klokken 5 hver dag.[&o] Men til ingen nytte.
ORIGINAL: pupple
ORIGINAL: Glad70
Det har jeg faktisk hørt at er vanlig, og sånn er det her også. Gjett om jeg prøvde å få Isabelle til å legge seg senere og sove lenger i vinter, når hun våknet klokken 5 hver dag.[&o] Men til ingen nytte.
sjitt au.. klokka var nærmere 9 før han sovna jo...[&:]
ORIGINAL: snosa
kl 20. men, ingen regel uten unntak. Hender vi ordner henne for kvelden å går kveldstur, nå som det er sommer; om hun sovner i vogna legger vi henne over i senga, når vi er heime igjen.[:)]
men det er viktig med faste leggetider.[;)]