Når legger babyen din seg?

Legger seg mellom kl 23 og 24.15. En eller to oppvåkninger i løpet av natten. Står opp mellom kl 10 og 11.30... aner ikke hvordan jeg skal få lagt ham tidligere. Har prøvd å vekke ham tidligere men ender da opp med en unge som er sur hele dagen og alikevel ikke legger seg før etter midnatt... fullpumper.

Legges sammen med oss og sovner alt fra 23-24. Hun sover hele natta sammenhengende kan være alt fra 8-10 timer. Hun ammes, men får en flaske mme som siste måltid. Men hun har sovet så godt siden hun ble født, så mme var ikke avgjørende på det, men det hjalp selvfølgelig å få hun mett nok før natta[emoji4] vi står opp rundt 9-10, helt fint med første barnet syns jeg. Kommer ikke til å ha sjansen til det med neste, så jeg har ingen hast med å legge henne tidligere [emoji4]

Legges rundt 19 og sover til jeg legger meg mellom 22og 23. Ny runde med amming og evt ny bleie. Sover videre i 6-7t før ny runde amming og evt bleie. Sover så 2-3t før vi står opp:)

Legger seg når hun er trøtt nok, alt fra 21-23, kommer litt an på hvordan dagduppene har vært. Står opp mellom 8-10. Hvor mye hun spiser på natta varierer veldig, men eng ang ca kl 6 siste par nettene.

Samme her. Ammer omtrent hver 2 time gjennom natten. Begynner å bli litt slitsomt!

Du har min fulle forståelse for at det blir slitsomt!!! Den sammenhengende søvnen er så dyrebar. Lille her har fått nesten bare mme, da kan far steppe inn når det trengs, den muligheten har jo ikke du. Godt jobba, fantastisk innsats :)

Vi begynner gjerne leggingen rundt kl 20, så har han stort sett sovnet til rundt 21. Noen ganger sover han 6 timer sammenhengende, andre ganger 4, og noen ganger bare 2. Så her har vi mellom 2 og 4 amminger på natta. Våkner for dagen rundt kl 9.

Mellom 23-24.. prøver å legge henne tidligere, men da er det ingen sjans..
våkner en gang i løpet av natten alt mellom 3-7, viss hun ikke våkner før i 7-tiden står vi opp, viss hun våkner tidligere på natten, sover vi gjerne til 7-8.. synes nettene hennes er korte, men får henne ikke til å sove noe lengre :/
Savner litt meg tid :/ men glad hun har sluttet å våkne annenhver time :)

Legger seg når vi legge oss, ammer hele natta...sover i senga med oss med fri bar. Vi står opp ca 10-11 om morgenen. Hadde vørt fint med litt kveld alene, men han sover bare korte lurer på max 40 min alene.

Tja....Ingen fast leggetid. Kl er nå passert midnatt,han har vært våken siden 19:30 og får enda ikke til å sove. Sover maks 2-3 timer før han må patte litt...men står opp først kl11

Vasla mi sover fra ca 22 til 04-05 mat og ny bleie.. så sover hun til 8-9. Vi er super heldige.

Vi legger lillegutt mellom 18 og 19. Da sover han til 2-4. Og så sover han litt av og på fram til 9. I det siste har han begynt å ha en våken periode på natten. Han ligger og babler og smiler. Den perioden er ofte mellom 3 og 5. Merkelig.

Legger han rundt kl 21, og så sover han sammenhengende uten amming eller bleiebytte til kl 06-07. Siste dager med mye juleselskap mm har han vært helt forvirret stakkars og har måtte ligge med han i over en time i senga vår før jeg har klart å flytte han over i vugga. Han bare klyper seg fast i meg og vil ha pupp. Etter alle hadde gått fra juleselskap hos oss i går kveld, puppet vi i seks kvarter :p

Samme leggetid siden hun var 2 uker. 17.30 presis- i sengen om vi er hjemme eller på fanget om vi er i besøk-vanedyr☺️

Back
Topp