Når lærte du å strikke?

Var rundt 6-7 år når jeg lærte å strikke rett [emoji2]
 
Jeg var vel en 7-8 år tror jeg. Lærte av mamma.

Lærte meg på nytt siden jeg hadde glemt alt annet enn rettmasker da jeg var gravid med eldste. Så, snart 11 år siden
 
Lærte å strikke frem og tilbake når jeg var 4-5 år, men lærte å strikke skikkelig i fjor og da prøvde jeg meg først på en lue som ennå er ufo, altså ikke ferdig strikket, også begynte jeg på en shorts fra klompelompe i august i fjor som jeg heller ikke har fullført ennå. Har kun beina igjen. Men jeg er ikke noe særlig flink å er veldig usikker på meg selv og føler jeg ikke får det til så da ender det med at jeg ikke fortsetter på shortsen.
 
Lærte meg å strikke rett da jeg var 7 år. Kan det fortsatt, men ikke mer. Har ikke interesse for det selv, men har en strikkeglad mamma så hun strikker til guttungen
 
Lærte det på barneskolen og strikket som en gal fra 15 -22 år. Mange gensere, jakker, barnetøy til venninner. Hatt opphold lenge, men strikket genser til mannen som han fikk til jul i fjor. Første gang jeg prøvde raglanfelling. Det gikk fint. Artig å strikke. Skal strikke litt til babyen.
 
Når jeg var lita, bestemor som lærte meg det. Men dog kun rett og vrang samt felling. Så ble det opphold på flere år, så tok jeg det opp som student. Lærte meg selv å strikke da, leste meg opp, så på videoer på nett og prøvde meg frem med ulike oppskrifter!
 
Å strikke rett fram lærte jeg når jeg var 6 år. Så har jeg ikke strikket siden barneskolen.

Å strikke no mere enn det lærte jeg meg julen 2018 :p
 
Lærte av mormor når jeg var liten, men hadde ikke ro i rompa til å holde på, så holder på å lære igjen nå- i en alder av 32 :hilarious:
 
Tja, det spørs hva man legger i det å kunne strikke. Rett og vrang lærte jeg vel en gang på barneskolen, men for 6 mnd siden lærte jeg at jeg fint klarer å gå i gang med et "stort" prosjekt uten å måtte få hjelp av mamma hele tiden :) Youtube er jo supert når man står fast:rolleyes:
 
Back
Topp