Når kunne dere kjenne bevegelser daglig?

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Og når ble dere 110% sikker på at det er barnet dere kjenner og ikke luft..?

Jeg er 2gangs og 16 uker på vei imorgen og har allerede kjent liv,TROR jeg.. Men gleder meg sånn til jeg kan være heeeelt sikker...også lurer jeg på når man kan kjenne daglig?
 
Tok lang tid med nr to uke 20 +, men morkake foran så rett i bevegelser ingen fiskehale denne gang
 
Kjente første gang liv i uke 20, kjente ikke daglig før rundt uke 26...
 
Med første kjente jeg i uke 20/21, med andre tror jeg det var i uke 19 (hvertfall rett etter oul, for jeg så alle bevegelsene på oul, men kjente ingen av dem:p). Morkake foran begge ganger.
Daglig husker jeg ikke helt, men var noen uker etter første gangen jeg kjente noe :)
 
Uke 22 og daglig fra 24
 
Hvordan klarte du å være sikker på at det var barnet så tidlig ? :)

Jeg kjente det som bittesmå dunk akkurat der hvor trusekanten går. Aldri kjent noe annet som har boblet eller rørt seg i det området, så var aldri i tvil :happy: Verdens herligste følelse :Heartred
 
Jeg kjente det som bittesmå dunk akkurat der hvor trusekanten går. Aldri kjent noe annet som har boblet eller rørt seg i det området, så var aldri i tvil :happy: Verdens herligste følelse :Heartred
Ja det er akkurat det jeg kjenner også :) kjenner det kraftigere nesten hver dag nå, og idag da jeg lå i badekaret så kjente jeg det ekstra godt :) er så nydelig å kjenne det!
 
Er 16+6 og tror jeg kjenner bevegelse, men blir usikker på om det er luft eller baby. Tenker at SÅ mye luft kan jeg ikke ha i magen, men er jaggu ikke helt sikker:p
I forrige svangerskap husker jeg at jeg kjente masse og tydelig liv i uke 19 da jeg var på ultralyd, så håper det ikke er så lenge til jeg merker bevegelse jeg er sikker på er mini:)
 
Ja det er akkurat det jeg kjenner også :) kjenner det kraftigere nesten hver dag nå, og idag da jeg lå i badekaret så kjente jeg det ekstra godt :) er så nydelig å kjenne det!

Da skal du ikke se bort ifra at det er lille gullet du kjenner :Heartred
Blir nesten helt sjuk når jeg tenker på det, så herlig er det å kjenne den lille der inne. Og så gøy når man begynner å kjenne og se det fra utsiden :joyful:
 
Da skal du ikke se bort ifra at det er lille gullet du kjenner :Heartred
Blir nesten helt sjuk når jeg tenker på det, så herlig er det å kjenne den lille der inne. Og så gøy når man begynner å kjenne og se det fra utsiden :joyful:
Jaaa gleder meg sånn til samboer kan kjenne også, og se :) er så gøy når bare jeg kan kjenne det :)
 
Uke 20 ca med første, morkaka foran så det tok litt tid før det ble sterke nok bevegelser slik at jeg kjente det bedre. Også var han rolig i magen hele veien da.

Håper på sprellebaby og morkaka bak nå :D
 
Morkaka bak, og baby nr 4,tror jeg var i uke 17 denne gangen før jeg var sikker:happy: nå er jeg jeg i uke 20,og har kjent daglig aktivitet i kanskje halvannen uke :happy:
 
Første gang var jeg 17+3 når jeg var heelt sikker på at det var baby. Denne gang var jeg 15+2 og også helt sikker (og veldig overrasket :joyful:) :happy:
Og har igrunnen kjent daglig liv siden det tror jeg :)
 
Kjente liv i uke 15, utenpå og daglig fra uke 17. Førstegangs.
 
Og når ble dere 110% sikker på at det er barnet dere kjenner og ikke luft..?

Jeg er 2gangs og 16 uker på vei imorgen og har allerede kjent liv,TROR jeg.. Men gleder meg sånn til jeg kan være heeeelt sikker...også lurer jeg på når man kan kjenne daglig?

Jeg kjente bevegelsene og spark ganske tidlig men begynte å kjenne daglig og forloveden kunne kjenne det utenpå f.o.m uke 19 uten å ligge og kjenne etter:)
 
Back
Topp