Når kunne barnet ditt gå?

12 mnd. Da reiste han seg plutselig opp midt på gulvet og gikk :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da han var 14 mnd løp han mer enn han gikk, så jeg regner det som tidspunktet for når han begynte å gå skikkelig. Hadde gått rundt bord, stått stødig og gått korte avstander mye tidligere, men for meg er ikke det det samme som å kunne gå :).
 
Min likte ikke å krabbe. Reiste seg heller opp å begynte å gå rundt 11-11mnd.
 
Begge var akkurat 13 mndr :)
 
1: 15 mnd
2: 13 mnd
3: bare 4 mnd enda :p håper at han har god tid!
 
Ja, han var utrolig tidlig motorisk. Krøp da han var 4 mnd og 3 uker, reiste seg opp 5 mnd gammel og stod alene da han var 6,5 mnd gammel.

Hva er trikset :p

Min på 3mnd har akkurat slutta å vræle når han ligge på magen... Men han er sterk i kroppen.
 
Hva er trikset :p

Min på 3mnd har akkurat slutta å vræle når han ligge på magen... Men han er sterk i kroppen.
Hehe si det [emoji14] begge vi foreldrene var også tidlig, men han slo oss begge [emoji14]
 
Hehe si det [emoji14] begge vi foreldrene var også tidlig, men han slo oss begge [emoji14]

Jeg var også tidlig. Var han en slank baby? Jeg har hørt at det kan være en sammenheng. Jeg var mye lettere enn søstra mi og begynte å gå 4 månder før henne selv om hun var sterk.
 
Jeg var også tidlig. Var han en slank baby? Jeg har hørt at det kan være en sammenheng. Jeg var mye lettere enn søstra mi og begynte å gå 4 månder før henne selv om hun var sterk.
Ja ganske slank. Men lillebroren hans er tynn, og han gikk ikke skikkelig før han var 10 mnd så ikke alltid det stemmer.

Faren var rund og god, gikk da han var 9 mnd.
Jeg var tynn og gikk da jeg var 10 mnd.
 
Går ikke enda. 11 mnd
 
8 måneder når hun startet, men tror hun ikke selv var klar over at hun gikk :p rett før 9 mnd når hun begynte å vandre rundt bevisst :) vært tidlig motorisk hele veien, men ganske stille av seg. Begynt å bli mer pratsom nå da :)
 
Back
Topp