Når kommer tårene?

heges79

Elsker forumet
Heisann

Er det noen som vet hvor gamle disse babyene er når de begynner å få tårer når de gråter?
 
Lille Martine har vel hatt tårer de siste dagene.. Nå tar jeg jo henne opp nesten med en gang det blir skikkelig grining, men hvis jeg f.eks eller på do eller noe mens hun griner har det rent en tåre og to nedover kinnet hennes..
 
Jeg tror jeg har lest et sted at det kommer innen 3 mnd, noe med at tårekanalene ikke er ferdig utviklet ved fødsel.

Vesla her er 8 uker på fredag, ingen tårer, men veldig blanke øyne iblant.
 
Synes øynene har begynt å se mer blanke ut når han gråter, kanskje det kommer en liten tåre snart [:)]
 
Her begynte vel tårene å komme når vesla var ca. 1 måned gammel!
 
Jordmor på føden sa at de kan ha trange tårekanaler helt til de er ca 9 mnd. Men de fleste får vel tårer mye før det, vil jeg tro.
 
Ovedie var nesten 4 uker da tårene kom .
 
ORIGINAL: malii

Nikolai har grått med tårer hele tiden [:)]


Jenta vår har også det
 
ORIGINAL: malii

Nikolai har grått med tårer hele tiden [:)]

Min Nickolay gråt tårer fra han var 1 og en halv uke.. Og han er født 7 uker fortidlig...
 
Oi..så tidlig [:)] Skjønner at dette er individuelt ja [:D]
 
ORIGINAL: HegeS79

Synes øynene har begynt å se mer blanke ut når han gråter, kanskje det kommer en liten tåre snart [:)]

 
Her også!
 
Hun var to uker.. og måtte vente i to minutter mens jeg var på do og hun ville ha mat.... Prøv å gjett om det knuste mammahjertet mitt når hun hadde grått tårer da.[:(]. Så lei seg for at puppen ikke kom når hun ville...
 
ORIGINAL: Undrende85

Jeg tror jeg har lest et sted at det kommer innen 3 mnd, noe med at tårekanalene ikke er ferdig utviklet ved fødsel.

Vesla her er 8 uker på fredag, ingen tårer, men veldig blanke øyne iblant.


min elste gråt ikke med tårer før ha nvar godt over 1 år gammel han..-ganske sjelden det kommer tårer nå også, men det er kanskje fordi han sjelden gråter av smerte..-går stortsett i trassgråting her..
Blir så hjerteskjærende når tårene kommer..

Tobias har ennå ikke grått med tårer
 
ORIGINAL: baby~i~oktober

ORIGINAL: malii

Nikolai har grått med tårer hele tiden [:)]


Jenta vår har også det
 
Back
Topp