Når kommer strekkmerkene?

Fikk ingen i 1.svangerskap, eller bare veldig små. I 2.svangerskap kom de nesten plutselig over natten i uke 38. Ganske mange på sidene av navlen. Ingen nye så langt i svangerskap nr 3, 34 uker nå.
 
I forrige svangerskap kom de de siste to ukene før ankomst baby (altså rundt 1 uke før termin). Denne gang har jeg ikke fått noen nye som jeg har lagt merke til,men de er sikkert rett rundt hjørnet da jeg er større denne gang enn meg forrige. Tror jeg er omtrent like stor nå som nåe storebror ble født :p
 
Tror man får like mange svar som det er personer her. Noen får aldri, noen får tidlig, noen får sent, noen får lite, noen får mye.
Strekkmerker kan jo komme så sent som under fødselen.

Personlig har jeg ikke sett noe til strekkmerkene (enda). Men blodårene vises så godt på puppene (er ikke et pent syn :nailbiting:). Men er kanskje ikke så rart, da jeg egentlig kjenner hvor kroppen sender alt blodet :rolleyes: Mage, pupper, bekken.
 
Akkurat oppdaget noen, på hver side av kroppen omtrent der trusekanten pleide å være (med høy truse). De er i bakkant av magen på et vis....men huden blir jo strukket ifra der så sånn sett kanskje ikke så rart. Kom ca 34+0
 
Mine dukket opp litt etter fødsel sist, ikke veeeldig synlige men er der :) har ikke sett noen nye ennå, men får se da ^^
 
Ikke fått noen her ennå. 33+6 i dag
 
Fikk rundt uke 30 første så rundt 36 i andre. Ikke fått noen nye enda :)
 
Strekkmerkene kom i dag, de (35+4).
Masse små tvers over keisersnittarret, i beste Frankenstein-stil.
 
Last edited:
Magen her vokser noe enormt, så her har det kommet en del nå nede på magen.
Men ikke noe på lår eller rumpe.

Har smurt magen mye igjennom svangerskapet, så det har nok ikke hjulpet så mye desverre :sorry:
 
Fikk tidlig med storesøster, med lillesøster fikk jeg ingen nye og heller ikke fått noen nye nå! *bankibordet* men så fikk jeg sinnsykt mye med store søster. Så er vell ganske så ferdig strekt :p
 
Back
Topp