Når kommer neste mann? ;-)

Samme gjelder oss :) Er ikke en selvfølge at man må få et til barn bare for man har fått ett. Men er åpen for muligheten etterhvert :)
Samme for oss. Mannen synes en er nok, jeg er åpen for at kanskje en til om noen år. Jeg er fascinert over hvor mange som forventer at når vi har fått en så er det en selvfølge at vi skal ha flere. Er nesten ikke greit å være fornøyd etter første.
 
Samme for oss. Mannen synes en er nok, jeg er åpen for at kanskje en til om noen år. Jeg er fascinert over hvor mange som forventer at når vi har fått en så er det en selvfølge at vi skal ha flere. Er nesten ikke greit å være fornøyd etter første.
Ja, virker som det er like stort press på at man må ha flere enn ett barn som at man skal få barn når man er kommet i en viss alder og har funnet seg eg mann. Utrulig hva som forventes av oss kvinner. Som ikke det er stor nok påkjenning å få et barn med alt annet vi skal få til (bra karriere, fin kropp, fint hus osv).
Her er det nok og mannen som er mest på at han syns det er nok med ett barn. Må vel prøve å overtale han til å få en til om noen år. Er jo en veldig fin opplevelse å få baby, selv om det er krevende :)
 
Siden dette var vår første, så vil vi selvsagt ha minst en til (gitt at vi kan få flere selvfølgelig). Kunne helt ærlig tenke meg 1,5 - 2 års aldersforskjell. Skal være hjemme til denne er 1 år, så blir isåfall ikke lange stunden tilbake på jobb. Men tiden vil vise. Har ingen vegringer mtp. svangerskap og fødsel, da det gikk over all forventning denne gang.
 
Blir nok ikke flere her, og jeg kjenner at det er helt ok :) var innstilt på det på forhånd også :) vi er begge fornøyd med våre 3 nydeligheter :D
 
Kanskje til lille er 2-3 år. Men skjer det så skjer det:)
 
Veldig usikker. Kanskje om 5 år når utdanningen er ferdig og fødselen glemt. Jeg har fått fødselsangst, men vil at sønnen min skal få en søster eller bror. Det er heller ikke krise hvis han blir den første og siste, jeg er så utrolig takknemlig for den lille gutten jeg har fått <3
 
Mannen sa her i dag at han egentlig ikke var helt alvorlig da han hadde sagt at set var nok med to... Takk å lov:-D haha... Er jo ikke sikker jeg vil ha flere en gang om et år eller to. Men jeg liker å vite at muligheten er der dersom ;-) jenta vår er fire og det er en fantastisk aldersforskjell kjenner jeg. Hun kan hjelpe litt til (og elsker det), samt at hun er begynt å bli ganske selvstendig på mange områder... Hadde ikke fikset og ha to bleie unger samtidig altså... Men mulig det blir tre år mellom prinsen og neste kanskje.... Vi får se når vi kommer dit :-D
 
Har ikke "bestemt" oss for om vi skal ha en til, eller når. Om de skal være tette eller mange år imellom. Er jo koselig med søsken da. Men frister ikke å tenke på å føde igjen akkurat nå :p
 
Vi brukte en stund på å bli gravid, og det med hjelp. så derfor har vi tenkt å avslutte med prevensjon igjen til sommeren :) så håper på en 2017 eller 2018 baby :)
 
Veldig usikker. Kanskje om 5 år når utdanningen er ferdig og fødselen glemt. Jeg har fått fødselsangst, men vil at sønnen min skal få en søster eller bror. Det er heller ikke krise hvis han blir den første og siste, jeg er så utrolig takknemlig for den lille gutten jeg har fått <3

Vet du, det tenker jeg også! Er veldig fornøyd med fødselen og har alltid sagt jeg skal ha tre barn, men klarer meg helt fint med vidunderet jeg har fått :)
 
Ja, virker som det er like stort press på at man må ha flere enn ett barn som at man skal få barn når man er kommet i en viss alder og har funnet seg eg mann. Utrulig hva som forventes av oss kvinner. Som ikke det er stor nok påkjenning å få et barn med alt annet vi skal få til (bra karriere, fin kropp, fint hus osv).
Her er det nok og mannen som er mest på at han syns det er nok med ett barn. Må vel prøve å overtale han til å få en til om noen år. Er jo en veldig fin opplevelse å få baby, selv om det er krevende :)

Ja sant! Jeg ble skikkelig provosert alle de gangene folk sa at jeg måtte bare skyndte meg å få flere for jeg så så bra ut som gravid. Særlig svigermor. Hyggelig sagt men jeg følte meg ikke bra formmessig! Og jeg var ikke veldig dårlig sammenlignet med mange (tror jeg iallfall). Men nå i etterkant smile eJeg bare av det og tenker at jeg skille visst for et halvt år siden hvordan det er å være barselkvinne :p
 
Er veldig usikker. Mannen min vil ha en til med en gang. Men jeg er litt usikker på det. Tenker det blir om en 2års tid. :)
 
Back
Topp