Når kommer neste baby?

En tråd i 'Januar 2014' startet av 1.gangsgravid91, 16 Mai 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Guttemamma12&14 Forelsket i forumet

Om 3-4 år håper jeg, hvis det blir flere.. :) Har to med nesten to års mellomrom, det blir ikke tre tette hvis jeg får bestemme ;)

2. H27 Gravid for første gang Januarhula 2014

Vi har nå bestemt oss for nr2 i løpet av vår/sommer/høst 2016. Startskuddet går i sommer for å starte prøvingen i hvertfall :D

• Liker Liker x 3
  3. MiniMirakler Elsker forumet

Åhh så spennende.... Jeg vil oooog!!!

4. mamma_til_trym Flørter med forumet

Februar kommer vår nr 2. Satser på at storebror rekker å bli 2 først

5. Firevakreskatter Forumet er livet Januarhula 2014 Marsboere 2020 Februarbarna 2020

Vår kom 5. juli :)

• Liker Liker x 1
  6. FruFrøken1991 Forumet er livet Januarhula 2014 Februar 2014 - Skjult forum Februarlykke 2016

Vår kommer også i februar om alt går etter planen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

7. H27 Gravid for første gang Januarhula 2014

Hahaha, vi har lagt ungen nr2 på iiiis. Orker faktisk ikke tanken på en til akkurat nå :p Skal nyte hvert øyeblikk med den ene minien vi har i hvertfall to år til ;) Så her ble det helomvending!!!

8. FruFrøken1991 Forumet er livet Januarhula 2014 Februar 2014 - Skjult forum Februarlykke 2016

Ting skjer fort ser jeg :p Jeg orker ikke tanken på å grue meg til babytiden i mange år, jeg vil bare bli ferdig ;)

9. H27 Gravid for første gang Januarhula 2014

Hehe, er ikke det at jeg gruer meg til ny babytid, men vi koser oss så mye med den ene nå, at ingen av oss kjenner no særlig trang til å få en til med det første :) Dessuten planlegger vi bare to, så da vil vi heller strekke ut småbarnstiden med noen år i mellom :)

10. FruFrøken1991 Forumet er livet Januarhula 2014 Februar 2014 - Skjult forum Februarlykke 2016

Vi koser oss også veldig mye nå, men jeg har ikke noe behov for å dra ut småbarnstida :) Jeg er livredd for å få en til med kolikk i ca 5 mnd og søvnhater frem til ca 12 mnd ;) og vogn og bilhater i tillegg :p

Del denne siden