Når kommer mensen tilbake?

mam2be

sand´or
Noen har sikkert spurt om det her.
Det er snart 6 mnd etter fødsel og har ikke fått mensen.
Har gått noen uker med vondt i magen og venter time til gynicologen.
I dag våkna jeg med brun/ svart aktig utflod og mer kropette.

Kan det være mensen som er på veie?
Noen som har hatt liggende.
NB: bruker ikke noe prevensjon og testen viser negativ.

Jeg fikk mensen igjen på tirsdag. Hadde da hatt litt av og på med mensensmerter i en uke ca. Første dagen var den sånn som du beskriver og på dag to ble den slik som mensen pleier å være. Blødde heldigvis bare tre dager, pleide å blø 7-8 dager med sterk blødning tidligere :)

Synes jeg har hatt premenstruelle smerter i en evighet nå, så hadde vært greit om den kom tilbake snart. Fikk etter ca. fem seks måneder sist gang, og da var den slik du beskriver.

Har hatt den siden ca 2 mnd etter fødsel. Første mensene var, hva skal jeg si, mye mer mørkere prikker i. Minnet om en blanding av mens og renselse (min renselse vertfall). Nå mener jeg den er blitt mer normal siste 1-2 gangene om jeg ikke husker feil :-P

Jeg vet ikke om det er mensen fordi det kom ikke mer blod. Kan man være gravid uten at det slå på testen. Testa for en uke siden. Tester i morgen igjen. Håper ikke jeg er gravid

Ikke godt å si. Men blødde ekstremt lite første mens. Men kan jo være du har hatt festeblødning, muligens. Men siden du håper at du ikke er gravid så håper vi på at det bare er en mini start på å få mens tilbake.

Jeg fikk mensen etter 3 mnd jeg.. Men ammer ikke, så det er nok grunnen for min del :)

Jeg har ikke sett noe mensen enda, men har av og til følt litt murring. Jeg går på hormonspiral og har hørt at mensen da kan forsvinne helt. Noen som har erfaring med dette? Mini hadde puppenekt i 7-8 dager en gang da han var tre mnd og en gang da han var fire, omtrent på samme tid. Tenkte at jeg kanskje hadde mensen og melka smakte rart uten at jeg merket det selv, kan det være mulig? Hadde aldri mensen mer enn 4-5 dager før, men. Han er nå fem mnd og er generelt slitsom på puppen, men ikke samme nekt som før.

Sist fikk jeg ikke tilbake mensen før etter 1 1/2 år. Hadde mensen 2 ganger og ble så gravid. Ikke sett noe til den enda. Deilig :-)

Back
Topp