Når kommer magen?

Med første mann kom ikke magen før rundt uke 18-19.

Nå med tredjemann er magen begynt å komme nå i uke 11 :)
 
Med første kom magen såvidt rundt uke 18 :) Litt tidligere med nr. 2 og enda tidligere med tredje :p
 
Sniker fra juli - rundt 17 uker trodde jeg det var mage ja :hilarious: men måtte nok litt over 20 uker før den ble sånn gravidmage ;) også med 2+3 - hadde hormonmage med nr3 ganske tidlig (hadde også stor cyste i livmor som sprakk rett før 12 uker og da ble magen ganske flat igjen)
 
Har større mage allerede, og tviler på at jeg får en gravidmage da jeg er 30-40 kg overvektig...
 
Jeg er 13+4 uker i dag og her er magen mest synlig om kvelden. Tror kkke det vises for andre, men buksene begynner å bli trange:hilarious:
 
Jeg er 13+5 og samme hos meg. Hadde større mage i mitt liv, men jeg blir så glad om kvelden når jeg kan se den. :) Jeg vet ikke om det har noe med høyden også å gjøre? Svigermora har teori at jeg ikke kommer til å få så stor mage siden jeg er såpass høy, at babyen kommer til å ta plass mest vertikal i magen. :rolleyes:
 
Rundt uke 18 tror jeg det var:)
 
Med førstemann fekk eg ein liten babykul i veke 26. Då kunne nærmeste familie sjå eg var gravid med inntilsittende klær. Skal seiast at eg aldri fekk skikkeleg mage med han. Hadde SF mål på 26 når eg var høggravid Han låg godt langs ryggen sannsynligvis. No er eg i veke 13 og har ingen antydning til mage enda.
 
Har ikke noen ordentlige bilder av meg mellom uke 13 og 18, men 13 uker på vei syntes det ikke, mens 18 uker på vei var det godt synlig. Jeg gikk for øvrig opp ca. 25 kg totalt sist. Nå er jeg 13 uker på vei igjen, og føler jeg ser ut som jeg gjorde da jeg var 25 uker på vei sist. Følte vel egentlig jeg så sånn ut allerede en stund før jeg ble gravid nå, så det lover jo godt hvis jeg vokser like mye som sist. ;)
 
Jeg er 13 uker i morgen og jeg kan se det på magen min, særlig når jeg ligger, den buler opp. Er førstegangs, og har ikke så høy fettprosent. Magen er ikke så flat fra under navelen som den pleier. :D
 
Med førstemann viste magen skikkelig rundt uke 18. Nå med nr 2 og 3 vises den alt, i uke 11. Kan heldigvis skjules med store jakker
 
Jeg måtte sjekke bildene jeg tok med førstemann, og da var magen godt synlig allerede fra uke 14-15 :bag:
Nå er jeg 11 uker i morgen og det har allerede kommet en tydelig kul. Jeg har veldig kort overkropp og lite midje, så magen kommer fort.
 
På morgenen har jeg denne uken (12+6) begynt å se at magen går bittelitt ut under navelen! På kvelden føles det som om hele magen står ut! Ikke kunne bruke bukser som er stramme i livet på mange uker! Så har tatt i bruk gravidbukser, som nesten sklir ned;) og bruker ellers kun bukser som er litt løse i livet!
 
På morgenen har jeg denne uken (12+6) begynt å se at magen går bittelitt ut under navelen! På kvelden føles det som om hele magen står ut! Ikke kunne bruke bukser som er stramme i livet på mange uker! Så har tatt i bruk gravidbukser, som nesten sklir ned;) og bruker ellers kun bukser som er litt løse i livet!

så koselig med litt mage :)

jeg ser også at min går ut under navelen, men det er ikke synlig over klær. Går helt fint å bruke mine vanlige bukser så langt.
 
Rundt uke 20 hadde jeg en liten kul, fortalte det ikke på jobb før etter oul i uke 18
 
Jeg fikk mage rundt uke 14 sist, men det var mest bare jeg og familien som så den som er gravid-mage, hehe. Ble mer synlig rundt uke 18.

Nå er jeg 10 uker i morgen og føler jeg allerde har fått en liten kul.
 
Back
Topp