Når kommer magen?

Gullfisk

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Lurer litt på hva erfaring dere her inne har på når magen kommer.
Er 12+4 i dag, men vet ikke helt om det er baby eller om det er lubb :hilarious:

Har gått opp 3-4 kg, men tror ikke alt har lagt seg på magen :p
 
Samboeren min sa i går at jeg så gravid ut. Jeg har bare gått opp 1 kilo, men jeg ser jo at magen er litt annerledes. Egentlig ser jeg bare litt tjukk ut. Er 11+5
 
Det er ikke uvanlig at den ikke popper skikkelig før uke rundt 20. Men det er jo også veldig individuelt :) Når den først kommer så kan den poppe veldig fort :)
 
Med første så jeg ikke gravid ut før magen plutselig poppa ut i uke 26-27. :) Nå har jeg litt mer på magen fra før så antar at folk kommer til å tro at jeg bare blir feitere en stund. :)
 
Men første så kunne jeg se det så vidt i uke 16, men den hadde blitt veldig stor i uke 22. Så kom med et brak[emoji28]
 
Med første var det vel rundt uke 18, med nr 2 poppet magen rundt uke 12. Denne gangen er jeg tynn som en strek (litt oppblåst om kvelden), men jeg har gått ned rundt 3 kg. Tror den popper senere denne gangen.
 
så antydning i uke 16 sist, og kom skikkelig over natten i uke 20 :) Føler jeg allerede begynner å få denne gangen, men er vel mest luft og at jeg har litt ekstra på magen denne gangen :p
 
1 gang kom magen ca uke 20, 2 gang ca uke 15, 3 gang ca uke 15 og nå begynte magen og komme i uke 10! Har også fårt større mage for hvert svangerskap jeg har vert i!
 
10+1 her, og ingen antydning til noe som helst. Kan godt vente 10 uker til, akkurat magen er ikke noe jeg gleder meg til :)
 
12+2 i dag og magen er begynt å komme. Alt er trangt og har ikke samme grensen mellom hoftene og magen som før. Jeg er ganske tynn i utgangspunket og jeg passer ikke klærne mine lenger.
 
Ingenting her, 11+5 i dag. Men, har så god polstring at jeg tror det tar lang tid før man ser noe som er babymage og ikke bare tjukkemage :)
 
Fikk ikke mage før nærmere uke 20 sist [emoji14]
Er 12+3 nå og har ikke fått noe enda. Kun oppblåst til tider.
 
Må si jeg har fått litt mage :) kjenner livmoren helt oppe ved navelen [emoji4] men jeg har bittelitt polstring så magen er ikke hard før man klemmer litt [emoji23]
 
Merker litt mage utover på kvelden, men tror det er mer luft enn baby...
 
Her har magen vært fremme i mange uker. Er 2 gangs og den begynte å komme i uke 8-9 og vokser bare. Blir en spennede ul hvertfall :)
 
Back
Topp