Når kommer kvalmen?

Smule3

Betatt av forumet
Jeg var småkvalm rett etter jeg fant ut jeg var gravid. Fant det ut 3+3. Var ikke slik kvalm at det var plagsomt, men var avhengig av en liten matbit for å få det vekk. Men så ble det helt borte! Ikke vært kvalm på mange dager. Er 5+1 i dag.

Når har dere andre blitt kvalme? Eller er dere ikke kvalme i det heletatt? Og hvor langt er dere?

Jeg er ikke blitt kvalm ennå, er 4+1 sist svangerskap oppdaget jeg at jeg var gravid pga "omgangssyke" som aldri gikk vekk . Det var rett før uke 6

Jeg har ikke merket noe til kvalmen enda (*bank i bordet!!*), jeg er 6+5. :)
Forrige svangerskap kom kvalmen i uke 7, så jeg får bare krysse fingrene for at jeg slipper unna denne gangen ;)

Kom i uke 6. Er kvalmen stort sett hele dagen, men værst om kvelden. Magen min tåler ikke mat når jeg er gravid. Har diagnose Hypermessesi Gravdium for 3.gang nå. Er 7+5 idag.

Takk for svar:) Ikke det at jeg vil bli kjempe kvalm, men er noe med følelsen av å være gravid. Var kvalm i forrige svangerskap, så da kommer det sikkert etterhvert ;) Man bekymrer seg for det meste:p hehe!

Sniker fra oktober. 10+0 i dag og ikke vært kvalm en dag. Gla for at jeg har sluppet unna, men også veldig bekymret for lite symptomer.

Her kom kvalmen 5+6, og har vært konstant siden da. Har bare vart i 2 uker og jeg begynner å få fnatt, skjønner ikke åssen folk holder ut med dette i flere uker...

Kvalmen kom i uke 6 her og kommer og går, uke 7 i morgen!

Kvalmen kom noen dager før jeg testet positiv 4+0. Er fremdeles kvalm med dårlig matlyst :-(

Sist kom kvalmen i uke 7. Ikke kommet enda denne gang, uke 7 starter på mandag, så nyter dagene nå uten kvalmen!!! :)

Ikke intenst kvalm denne gang, men uggen og oppblåst i magen. Uggenheten eller den lette kvalmen, kom i uke 4. Er nå 8+0. Kastet opp en god del forrige gang, så krysser fingrene for at det ikke blir verre denne gang!

*Bank i bordet*!!!! Ikke kommet enda... men frykter den kommer snart :(

7+3 i dag, føler meg til tider uvel men overhode ikke sånn ordentlig kvalm som jeg hadde sett for meg. Satser på at jeg slipper unna :)

7+2 i dag og kastet opp for første gang når jeg sto opp! Vært kvalm /uggen siden 5+4:P

Har ikke vært noe kvalm her enda. Symp. her var først halsbrann denne gangen.
Men var ikke kvalm sist med guttungen heller, så er jo lov å håpe man slipper unna denne gangen og:D:P

Uff, nå har kvalmen gått over til kvalme med oppkast... Har blitt hver dag nå :( Har heldigvis muligheten til å studere hjemmefra, så har levert inn og fått godkjent alt, og så må jeg bare sørge for å få noe kvalmestillende til eksamen om to uker.

Mer kvalm nå enn ved tidligere ganger. Vært fra starten. Kaster ikke opp, menn veldig uggen tre ganger om dagen, gjerne etter mat og om kvelden

jeg er 5+6 nå, fremdeles ikke kvalm! håper på det holder seg slik! men merker at jeg er oppblåst, mye murringer og litt ømme pupper xsmile5

Back
Topp