Når kom....

babydrøm<3

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Aprillykke 2016
Kvalmen hos dere? Jeg er nå 6+2 og kjenner den kommer snikende :(

Når jeg var 6 uker på vei! Er 9+4 nå, og den er fortsatt her :( har noen gode dager inni mellom da :p

Når jeg passerte 6 uker. Huff konstant kvalm. Må spise hver 2-3 time for å ikke bli verre. Cola hjelper også (men skal prøve å kun drikke det i helgene).

De forrige gangene har det kommet i uke 6. Nå er jeg 7+1 og er fortsatt ikke kvalm.

Jeg er 6+4 i dag, venter fortsatt på den :p Håper nesten at den kommer! ;) Men jeg vet at min mor ikke har vært særlig plaget med det, vet ikke om sånn går i arv?

Var det jeg fryktet :( jeg har ikke vært særlig plaget med kvalme de 2 andre svangerskapene mine så hadde jo håpet at jeg slapp det nå og, men ser ikke sånn ut:(

Det begynte i slutten av uke 5. Morgenkvalmen er verst, og utpå kvelden kommer den snikende igjen. Men har ikkje kastet opp :)

Både forrige svangerskap og denne kom kvalmen på dagen 7+0. Sist gang varte det kun uke 7,8 og 9 så håper det ikke varer noe lengre denne gangen

Den kom vel rundt uke 5+4. Er 6+2 idag og kvalm store deler av dagen. Har heller ikke matlyst..

Jeg har vært kvalm konstant siden jeg var 5 uker på vei. Er nå 8 uker og like kvalm. Konstant brekninger og oppkast 2-3 ganger om dagen. Håper det snart letter litt! :)

Har hatt lett kvalme siden jeg var 4 uker... sist hadde jeg ingen kvalme før ett eller annet sted mellom uke 6 og uke 9 (husker ikke helt), men da plaget den meg ganske mye... men den forsvant i uke 11 :) håper den ikke blir så mye verre denne gangen :)

Småkvalm fra slutten av uke 4, men kvalmen slo til for fullt i starten av uke 5. Er nå 7+5, og kvalmen forholder seg ille..:-( oppkast 5-10 ganger i døgnet døgnet.

Back
Topp