Når kom symptomene?

Jeg er også så og si symptomfri, og er 11 uker på vei. Var kvalm to uker kanskje, og har bare kastet opp to ganger. Ømme pupper i en periode, men det er borte nå. Eneste er slike vage symptomer som treg/oppblåst mage og litt ekstra hormonell. Nå igår kastet jeg opp igjen for andre gang, så symptomene kan liksom bare komme snikende for en dag, for så å forsvinne igjen.
Jeg føler meg heldig som slipper å være så mye plaget, men skulle gjerne kjent meg gravid. Man blir mer rolig og avslappet da, føler jeg.
Jeg har to andre svangerskap bak meg. Første svangerskap var jeg kvalm HELE svangerskapet, og dermed også sykmeldt hele tiden. Unner ingen det. Andre svangerskap var midt på treet, mens dette er foreløpig helt uten symptomer. Så hvert svangerskap er individuell ift. plager,vil jeg tro.
 
Sist gang hadde jeg ingen symptomer før en god stund etter den ordinære UL'en.
Denne gangen har det meste kommet veltene over meg alt fra ca uke 4-5...

Men husk at alle svangerskap er forskjellige!

Ingen symptomer er like bra som maaaaaaaange! Bare nyt tiden med å slippe alle plagene:)
 
jeg fikk vell vondt i brystene rimelig kjapt.. og den strekkingen i livmoren når man hoster,nyser,ler,reiser seg fort etc... og ekstremt trøtthet
 


LittleMy skrev:


Tjess85 skrev:
I går fikk jeg en skikkelig ekkel følelse, tenk om jeg ikke er gravid likevel....?
Jeg kjenner svært lite på kroppen, og har sååå lyst å være gravid.
Noe jeg også mest sannsynlig er, men merker jo at tankene (særlig de negative) flyr rundt i hode enten man vil eller ei.... What to do?

Hadde liksom forventet kvalme og ømme bryster i hvert fall... Men har bare kastet opp en gang... Jeg får vel kanskje bare se positivt på at jeg ikke er dårlig :)


Pris deg lykkelig og håp at det varer :-) Her kom de ømme brystene før jeg testet positivt. Og de blir stadig ømmere. Stikkinger i livmoren har jeg fra tid til annen. Kjenner det veldig godt dersom jeg bøyer meg for mye fremover. Akkurat som den lille spiren sier "Hei...jeg vil også ha plass her!"

Kvalmen har jeg fått denne uken. Kvalmen kommer i bølger på formiddagen. Har ikke kastet opp, men kjenner at jeg ikke skal anstrenger meg så veldig mye før det er nære på.

Kan ikke huske at jeg hadde hverken stikkinger i livmoren eller kvalme sist, men det endte i sa i uke 9 så vi kan jo håpe at dette er tegn på at det går bedre denne gangen.

Så mitt råd er å slappe av og nyte det. Det kommer en tid der ikke alt er fryd og gammen lenger. Hvor langt er du kommet?



Hei LittleMy
Jo før jeg visste jeg var gravid var jeg ekstremt trøtt, og jeg har av og til stikkninger i livmoren. Men hadde liksom forventet at det skulle være verre :) Hehe... Sikkert litt rart å si det slik, men håper du forstår. Jeg føler jo også at jeg har fått litt større mage, men når jeg er i det negative hjørnet, så tenker jeg at dette kan jo også bare være at jeg har lagt på meg liksom.... Jeg er 9 uker og 5 dager. Krysser fingrene hver dag for at det skal gå bra :)

Jeg prøver å slappe av og tenke positivt, men merker at humøret er litt opp og ned, da har jeg kanskje enda et tegn... :)

Trist å høre om sa, men krysser fingrene for deg denne gang :)


 
Back
Topp