Når kom melka?

Tre fire dager før den kom ordentlig.

Dag 2 var det sprengte meloner her :-)

Har en gutt som er flink til å suge, men han er ikke helt fornøyd med det lille som kommer av råmelk. Han blir så frustrert stakkar!! Håper jeg kan tilby noe melk om kort tid;)

Har en gutt som er flink til å suge, men han er ikke helt fornøyd med det lille som kommer av råmelk. Han blir så frustrert stakkar!! Håper jeg kan tilby noe melk om kort tid;)
Sånn var det de første dagene hos meg og..! Melka kommer nok! :-D

Jeg hadde mye råmelk helt i begynnelsen, men melka kom ikke helt skikkelig før dag tre eller fire. :)

frustrerende å sitte å gi uten så mye innhold, syntes jeg -føltes som jeg bare lurte ham:-( men som de andre sier; den kommer, så den "tørr" ammingen er jo verdt det

frustrerende å sitte å gi uten så mye innhold, syntes jeg -føltes som jeg bare lurte ham:-( men som de andre sier; den kommer, så den "tørr" ammingen er jo verdt det

Det samme følte jeg litt på. ;) Men sugingen stimulerer jo til melkeproduksjon, så er jo godt for noe. :)

Melkespreng mellom dag 2 og 3. På dag 4 hadde gutten gått opp til 100 g over fødselsvekta :P

melkesprengen kom natt til dag 5 hos meg, men var jo litt i brystene før det likevel

Dag 2 var det kommet ordentlig med melk. Med førstemann og KS kom det på dag 3/4..

Melken kom ikke ordentlig i gang hos meg før dag fire-fem.. Men nå er det nesten for mye haha :p

Back
Topp