Når kom mangen med nr 2?

Rimfrost92

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Oktoberlykke 2019
Jeg er nå 17+1 med nr to. har gått ned 5 kg, blitt bredere over hoften, men ikke anntydning til noe mage enda, kun om jeg er oppblåst, og da er det no bare luft:p

Med første var magen godt synlig på denne tiden, så er litt overrasket over at den ikke er synlig enda!

De fleste blir overrasket over hvor langt jeg er på vei :p

Kan kjenne livmoren ett lite stykke over navelen.

Når kom deres mager med nr 2, eller flere? tidligere enn første?

Rundt uke 12 gikk den verste oppblåstheten over og babymagen forble, de siste par ukene har jeg ikke kunnet klare å skjulte magen med mindre jeg har hatt på meg en stor genser. Andregangs, 16+4 i dag :)

Usikker på når den gikk fra oppblåstmage til gravidmage :p

Men kan hende du bærer babyen lengre "innover" nå enn sist :)

Da jeg var gravid med nr 2 begynte fremmede å spørre om jeg var gravid allerede i uke 8. Jeg var litt sjokket over at det var synlig så tidlig. :wideyed: Jeg har helt flat mage til vanlig, og liker best trange gensere og topper, så det er vel litt min egen feil.

Nå har jeg desperat behov for å skjule magen på noe greier jeg skal i helgen, men tror rett og slett ikke det går. Prøver alt av tykke, digre gensere, men selv et telt kan ikke skjule en mage som ser høygravid ut i uke 16.:confused:

Den kom nå, uke 17. Kom mye senere sist gang ;)

Med andremann kom ikke magen før jeg var 20 og noe. Samme med første. Denne gang kom den i uke 13 sånn ca :p

Rundt 17 her også og føler ikke det er store forskjellen. Bruker fortsatt de samme klærne. Viser litt når jeg slapper av.

Første gang kom den rundt uke 20, men husker jeg måtte kjøpe nye bukser i uke 12.

Nå var magen like stor i uke 16 som i uke 21 ca :)

Med nr en fikk jeg ikke mage før uke 20 ca. Denne gangen så jeg litt allerede i uke 12! Nå i uke 16 går jeg med mammabukser. Men magen er liten da, men tydelig.

Jeg er snart 16 uker med nr 2 nå, enda ikke noe mage, var større med nr 1 .. :p

liker at mobilen min allit skal rette på ord x) skal selvfølgelig stå MAGEN! :p men dere forsto no heldigvis :p

Begynte med gravidbukser i uke 10 mener jeg. Nå synes hvertfall jeg det er en tydelig gravidmage (dog med noe polstring), og er bare 13 uker. Håper å klare å holde den inne på jobb et par uker til, men nå begynner det å bli vanskelig.

Jeg fikk mage i uke 21 - 22 med første. Nå er jeg 15+2, og det er ikke kommet noe mage enda, bruker fortsatt trange jeans

Back
Topp