Når kom magen ?

En tråd i 'Juni 2021' startet av Nøtteliten94, 4 Okt 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Nøtteliten94 Andre møte med forumet

Hei :)

dere som har flere barn, Når kom magen med barn nr 2 ? Jeg er gravid med nr 2 nå og føler meg oppblåst hele tiden. Tror det blir vanskelig å skjule denne magen til uke 12 :s

Lurer også på når du kjente bevegelse også? :D

2. Srh Gift med forumet Sommerfuglene JuniJubel2021

Så enorm forskjell på meg fra uke 5-8. skal se om jeg finner igjen bilder. Kjente spark i uke 16 :) fiskehale-følelse fra rundt uke 13-14.

• Liker Liker x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  3. Bazinga Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Var en del oppblåst i magen de første ukene med begge to (også denne), men selve babymagen begynte å ble tydelig rundt uke 14-15. Kjente første spark i uke 15 med begge to :)

• Liker Liker x 1
  4. Irms91 Forelsket i forumet JuniJubel2021

Magen med svangerskap nr 2 kom i uke 16 ca :hilarious:
    Mulig litt før også

• Liker Liker x 1
  5. Srh Gift med forumet Sommerfuglene JuniJubel2021

Uke 5 vs 9.

Vedlagte filer:

• Hjertelig Hjertelig x 4
  6. Hello Elsker forumet JuniJubel2021

Åå, dette lurer jeg på også!! Gravid med nr to her, og også veldig oppblåst!

7. endeli'85 Forelsket i forumet

Rundt uke 12. Var gravid for 3.gang i fjor(Endte i MA), og da syns jeg det var vanskelig å skjule i uke 6! Nå er jeg i uke 4 og syns allerede at jeg er utrolig oppblåst! Hjelp!

• Enig Enig x 1
  8. Duumbo Betatt av forumet JuniJubel2021

Jeg er vel litt overvektig og har en del ekstra rundt magen, så jeg er veldig spent på når gravidmagen vil synes gjennom. Gleder meg veldig :happy::happy:

9. Gullfisk91 Forelsket i forumet September To Remember Septembermødre <3 Oktoberskatter 2014

Slenger ved et bilde for å vise nr 1 vs nr 2 hos meg. Andre gangen ble den først synlig i uke 18 ish.
    Jeg er 180 cm så har masse plass å gjemme ungen på :hilarious:

34E2D956-5188-4040-BA69-2B50248694C1.jpeg

• Hjertelig Hjertelig x 1
  10. ElskerJesus♡ Elsker forumet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 2021 ♡Julekulene 2021♡

Ein e heldigvis ikkje oppblåst heile tida :) sist svangerskap (det var nr 3) tok eg ibruk gravidklær i veke 9, tålte ikkje strame truser eller bukser fra sånn veke 5! Veldig oppblåst. Så blåste de øve rundt veke 12 og magen kom vell rundt veke 15 ish, då va livmora komt over hoftekammen :) trur magen begynte å komme i veke 13 alle svangerskap, men ikkje vist nåke særlig før veke 16-18.
    Er i veke 6 nå og merker buksene er strame, selv om de ikkje plager meg slik som sist, men er jo berre luft! Håper det slipper taket tidligere denne gang :)

Del denne siden