Når kom magen med nr.2? * NÅ MED BILDE*

ORIGINAL: SindreSinMamma

visste det var noe i den duren hehe Hvordan er formen da? annerledes fra da du gikk med Sindre?

Formen er bra[:)] Kjenner det litt i bekkenet, så jeg jobber ikke lenger. Syns det holder med skolen og Sindre[:)]

Formen er helt lik som med Sindre, utenom at jeg var kvalm noen uker i begynnelsen denne gang.

Hvordan er formen din da??

:) Har du noe feeling på kjønn da?

Her er alt annerledes! Er småkvalm hele dagen,sulten hele tiden,har hodepine,puppene er superømme.
Med Celine hadde jeg bare litt halsbrann,og puppene var ømm av og til[:)] Pluss at med Celine var jeg superoppblåst fra uke 6-12..så ut som om jeg var 17 uker på vei[8D] Nå har det ikke komt noe "mage" før nå.

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

visste det var noe i den duren hehe Hvordan er formen da? annerledes fra da du gikk med Sindre?

Formen er bra[:)] Kjenner det litt i bekkenet, så jeg jobber ikke lenger. Syns det holder med skolen og Sindre[:)]

Formen er helt lik som med Sindre, utenom at jeg var kvalm noen uker i begynnelsen denne gang.

Hvordan er formen din da??

:) Har du noe feeling på kjønn da?

Her er alt annerledes! Er småkvalm hele dagen,sulten hele tiden,har hodepine,puppene er superømme.
Med Celine hadde jeg bare litt halsbrann,og puppene var ømm av og til[:)] Pluss at med Celine var jeg superoppblåst fra uke 6-12..så ut som om jeg var 17 uker på vei[8D] Nå har det ikke komt noe "mage" før nå.

Ja, kjenner igjen det med de ømme puppene ja[8D] Nettopp gidd seg her, kan ikke huske de var så ømme med Sindre... Men heldigvis, for de fleste av oss, så gir symptomene seg etterhvert[:)] Godt å tenke på!

Nei har egentlig ikke noe feeling på hvilket kjønn det blir. Var på UL i uke 13 og da trodde han det ble en gutt, men tar det med en klype salt[8D] Venter til den ordinære før jeg tror på det.

Du da?

Ja er vel litt for tidlig å si i uke 13[:)]

Jeg tror vi skal ha gutt,men det trodde jeg med Celine og,så blir sikkert jente,og det passer jo fint så slipper vi å kjøpe noe[8D]

Her kom magen myyye fortere andre gang. Jeg synes nesten det var vanskelig å skjule det i uke 10. Andre jeg har snakket med som også har eller skal ha nr 2 sier at det stagnerer litt etterhvert for så å begynne å vokse igjen. Det skulle tatt seg ut om denne voldsomme veksten skulle vare helt til uke 40. Da hadde jeg nok sett ut som en HVAAAAAL!!!!

Nå er jeg 15 uker på vei og ser ut slik jeg var i uke 20 sist sånn ca

ORIGINAL: Mammaen til Linde

Her kom magen myyye fortere andre gang. Jeg synes nesten det var vanskelig å skjule det i uke 10. Andre jeg har snakket med som også har eller skal ha nr 2 sier at det stagnerer litt etterhvert for så å begynne å vokse igjen. Det skulle tatt seg ut om denne voldsomme veksten skulle vare helt til uke 40. Da hadde jeg nok sett ut som en HVAAAAAL!!!!

Nå er jeg 15 uker på vei og ser ut slik jeg var i uke 20 sist sånn ca

Bra det ikke bare er meg[:)] Ja forsetter det på denne måten,så kommer det til å se ut som om jeg skal ha trillinger[8D]

Back
Topp