Husk at ikke alle opplever kvalme, så prøv heller å dette pris på at du ikke er kvalm ennå. Kanskje du er heldig og slipper unna6+0 og ennå ikke kvalm.. bare lett uvel innimellom.… håper det dukker opp snart..![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husk at ikke alle opplever kvalme, så prøv heller å dette pris på at du ikke er kvalm ennå. Kanskje du er heldig og slipper unna6+0 og ennå ikke kvalm.. bare lett uvel innimellom.… håper det dukker opp snart..![]()

Husk at ikke alle opplever kvalme, så prøv heller å dette pris på at du ikke er kvalm ennå. Kanskje du er heldig og slipper unnaSelv har jeg vært døgnkvalm i 2 uker nå, og det tar jaggu på
![]()

Skjønner du tenker ekstra på det da.. Krysser fingrene for at det skal gå bra for deg denne gangenDet er ordentlig tungt å være så intenst kvalm, altså selve kvalmen er ikke noe jeg higer etter.. men betryggelsen det gir.
Opplevde ingen kvalmende jeg hadde MA i januar 2021, så frykten for ny MA er veldig tilstede
Håpe jeg kommer til å angre på at jeg ønsket kvalmen velkommen.. for hater det skikkelig![]()

Skjønner du tenker ekstra på det da.. Krysser fingrene for at det skal gå bra for deg denne gangen
Min mor har vært gjennom 3 svangerskap, og hun var ikke kvalm en eneste dag i noen av de! Så noen slipper rett og slett unna![]()

Men så leste jeg at det er i underkant av to tredjedeler som blir kvalm i større eller mindre grad. Så det er faktisk en del som ikke blir kvalm i det hele tatt, og det er helt normalt Hos meg kommer og går kvalmen og er litt som og være på en båt.. Fin en stund så må jeg ligge på sofaen i foster stilling og så er jeg plutselig fin ijenn..Jeg er i dag 7+2, fant ikke ut av graviditeten før for cirka 2 uken siden pga forsinket menstruasjon. Den første uggenheten meldte seg sist uke, sammen med trettheten. I går var jeg nokså dårlig på kvelden, men i da kjenner jeg ingenting og det engster meg. Var til ekstra tidlig UL forrige uke, 6+2 og da var det hjerteslag.
Opplever dere at kvalmen kommer og går?