Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra mars.. Kom ca. uke 5 her. Kom og gikk litt den første tiden, så mer konstant. Har begynt å avta litt nå, 9+1.

Ikke direkte kvalm bare litt uggen, var mye kvalm i første svangerskapet, svært lite i andre så kanskje det gjemmer seg en gutt i magen min?![]()

Det var litt bedre i uke 20-30, så ble det ille igjen. Kastet aldri opp, men føltes som jeg måtte hele tiden, så var vanskelig å få i seg mat og fungere. Var sykemeldt store deler av svangerskapet både helt og delvis. Dere som har fått flere barn, er det vanlig at symptomene kommer før i påfølgende svangerskap? Trodde jeg hadde noen uker på meg i beste fall, og håper egentlig at det ikke blir like ille denne gangen. 

4+2 her og frykter kvalmen kommer snikende. Med nr 1 kom den kastet på meg i uke 7 og varte til etter fødselDet var litt bedre i uke 20-30, så ble det ille igjen. Kastet aldri opp, men føltes som jeg måtte hele tiden, så var vanskelig å få i seg mat og fungere. Var sykemeldt store deler av svangerskapet både helt og delvis. Dere som har fått flere barn, er det vanlig at symptomene kommer før i påfølgende svangerskap? Trodde jeg hadde noen uker på meg i beste fall, og håper egentlig at det ikke blir like ille denne gangen.
Tror jeg må senke terskelen for å be om hjelp av legen denne runden. Hun sa hele tiden sist gang at de fleste blir bedre i uke 12/16/20 osv
Min første er forresten gutt![]()
Håper den ikke varer lenger enn sist. Merker stor forskjell på dager hvor jeg har mye og lite å gjøre. Men skal prøve i det lengste uten sykmelding, for da blir det helt kaos på jobb
Har hørt om folk som blir dårligere og folk som blir bedre med nr to. Personlig har jeg blitt dårlig tidligere og kvalmen er mer konstant nåHåper den ikke varer lenger enn sist. Merker stor forskjell på dager hvor jeg har mye og lite å gjøre. Men skal prøve i det lengste uten sykmelding, for da blir det helt kaos på jobb
![]()

Ja, det er vel enten eller
Krysser fingrene for at vi klarer oss greit begge to! Og du, jeg skjønner godt hvorfor du vil unngå sykemelding. Sitter med samme følelsen. Når det er sagt er det ingen som takker deg for at du presser deg over tålegrensen. Det er min erfaring. Og sett i forhold til et langt arbeidsliv er ikke noen uker/måneder så stor del å være sykemeldt. Det skal ikke gå på helsa løs heller. Og man skal fungere på hjemmebane også![]()