Når kom kvalmen?

Så slitsomt! Sist kom kvalmen som et godstog dagen etter positiv test, men jeg testa ikke før 4+2. Får bare nyte mat de neste dagene :hilarious:

Er så innstilt på at det skulle være værre! Så syns ikke det er så slitsomt :p men venter hver dag på at ting skal snu, så prøver å nyte vær dag med mat :hilarious:
 
Er så innstilt på at det skulle være værre! Så syns ikke det er så slitsomt :p men venter hver dag på at ting skal snu, så prøver å nyte vær dag med mat :hilarious:
Jeg er hjemmeværende med mini på 17mnd, håper jeg ikke blir for dårlig :hilarious: i verste fall må jeg jo sende han i bhg, men håper jeg slipper! :angelic:
 
Kvalmen kom i uke 5-6 sist, så jeg er egentlig litt overrasket over at jeg enda ikke har følt på kvalmen annet enn når jeg sitter på i bil. Kan være at jeg tar det mer med ro nå enn hva jeg gjorde sist :hilarious:
 
Jeg er 6+1 og har vært uggen en ukes tid. I går startet oppkast..
 
Kjenner kvalmen kommer smått snikende idag, tidligere enn forrige svangerskap... får bare stålsette meg på at den neste perioden blir tøff :shy:
 
Har ikke kastet opp, men ble akutt kvalm 14dpo, dagen før jeg hadde offisiell testdato (er gravid via IVF), er ikke kjempe kvalm nå, ha roet seg litt. Men er likevel litt kvalm generelt i løpet av dagen.
 
Er på IKM nå 4+0 og er drit kvalm. Har kjent på det to tre dager. Hadde veldig mye kvalme og oppkast i fjerde svangerskap, kasta opp unntatt uke 20-30. Siden det har eskalert for hvert svangerskap, regner jeg ikke med å slippe unna. Da jeg mista i uke 10 var jeg lite kvalm.
 
Både kvalmen og bekken er begynt.. er 4+1, er ikke det alt for tidlig?? Dårlig kombo med å være sykepleier..
 
Back
Topp