Når kom kvalmen?

Tuttelure

Forumet er livet
Junilykke 2020 ♡
Augustlykke 2022 ❤️
Nesten så j venter på den. Litt mindre symptomer syns j siste dagen(e). Er småforkjøla så kan hende d kamuflerer litt. Er 5+4.

Vel.. Sist jeg gikk gravid ble jeg aldri kvalm. Kastet opp én gang og det var under fødselen :p

Bare 4+4 så fortsatt muligheter for kvalme, men håper jeg er like heldig denne gangen. Er vel uansett rundt uke 6 de fleste får kvalmen?

I de 2 siste svangerskapene mine har jeg aldri vært kvalm. Denne gangen har jeg vært og er fortsatt litt kvalm. Men det er litt av og på. Håper den forsvinner fort. For dette er forferdelig selv om jeg ikke er kvalm hele tiden

6+1 !! Kom først litt uggen-følelse i dagene før det, og så var det som om en bryter var skrudd på. Nå er eneste løsningen å småspise hele dagen :wtf:

Vært småuggen og ett blaff av kvalm bare. Spøy noen ganger m 2.mann, 1.mann var j kun morgen kvalm med mener j å huske. Får se over helga da:confused:

Vært kjempe kvalm hele dagen lang fra 6+1 (er nå 7+2). Er bare å nyte dagene før den kommer

7+1, som lyn fra klar himmel. Forrige svangerskap kom det tidligere, men begynte å spy 6+5. Nyt det så lenge det varer, det er ikke noe gøy..:depressed:

Første gang var det mer mot slutten av svangerskapet, nå startet det i uke 5 :depressed:

Kom i uke 5 til meg og ga seg i uke 7, eller roet seg iallefall. Nå kan jeg både lukte og spise uten å brekke meg :hilarious: er 8+5 i dag

Begynte å bli kvalm rundt uke 3, tror jeg.. var småuggen før jeg fant det ut på 4+1. Er fortsatt småkvalm - 5+2

6+1 i dag. Var kvalm på kveldene for en ukes tid siden. Så forsvant det. Kom litt igjen denne uken. Tror det også henger sammen med at jeg er veldig sliten. Sover veldig dårlig for tiden ..

5 - 6 uker. Og det er ikke Morro.

Jeg blir kvalm av å være her inne, ha på en spesiell bukse, osv osv. Fader så jævlig! :banghead:

Jeg har såvidt vært kvalm, opplevd litt mer i går og i dag. Men det som gjør meg kvalm er å tenke på f.eks kylling, bacon.. Skjønner ingenting. Er jo favorittene mine egt :smiley-bounce022

Kom over natten da jeg var 6+0

Back
Topp